有毒蘋果

2020/09/18閱讀時間約 2 分鐘
2020年9月10日
圖片取自網絡/香港新聞網
今日拘捕咗15人,懷疑有組織控制壹傳媒嘅股價,但係最搞笑嘅係由調查嘅係毒品調查科,一聽落去,仲以為蘋果係販毒㖭。認真睇清楚之後,原來係由毒品調查科財富調查組負責。咁即係點呢,即係懷疑有人洗黑錢囉。而家啲人食腦都食得幾快,集體炒起隻仙股,然之後派貨,從中賺取暴利。呢次佢哋就食到正條水,不過可惜,對象係政府點名打壓嘅機構,四方八面都俾人䀹到實,冇錯財富係需要險中求,不過有啲錢你真係搵唔到㗎。
好啦警方今日高調拘捕15人,但同日亦有賊人,上午十點幾就高調咁去打劫新蒲崗金行。咁係咪啱啱遇見剛剛呢?除咗今日,琴日都有一單打劫金行,而前幾日,更有一單開槍打傷人嘅尋仇案件。呢個九月真係多嚴重罪案,又話國安法會保護香港嘅,點解會有咁多嚴重罪案嘅?
圖片取自網絡/facebook
記得已前,我哋尊敬嘅警隊,久不久就跳出黎話瓦解犯罪集團,防止罪案發生。但而家個警隊,將資源投放去打擊反對正苦聲音,更有傳警隊報考人數急跌。警隊維護社會治安係天經地義,但係個社會亂成咁係邊班人一手做成。對打家劫舍嘅罪犯重手出擊,無人會責怪你,但係對待平民百性都咁重手,難怪你哋畀人憎。你哋懷疑我哋全部都係暴徒,我哋都懷疑你哋全部都係黑警。
撐住呀快必
今日傍晚七點幾開始,有人去咗荔枝角收押所出面,聲援被羈押嘅快必譚得志。咁當然梗有人去維持秩序,截查可疑人物,並叫啲市民盡快離開現場。咁唔畀面留底嘅咪599G囉!呢條條例已經濫用到一個點,比已前嘅反蒙面犯有過之而無不及。反蒙面法賜左畀班狗一個粗暴對付你,扯你個口罩落嚟嘅權力。不過同時間正苦又要你戴口罩出街,咁即係帶定唔帶呢?戴住口罩對住班狗就話你唔尊重佢哋,票控你幪面;好啦,尊重佢哋唔戴口罩,又票控你唔戴口罩;好我又帶咗口罩,見佢哋叫我除口罩,我就除口罩畀足面佢哋,又票控599G。咁即係話畀你知你出得街就預咗畀人收告票。
我覺得其實返份工嗰班狗,都會幾鍾意做呢類型嘅案,全程嘅資料手集,都係莫過於數吓佢嗌咗幾多句不同嘅口號,睇下網上登出過嘅嘢,悶就係悶啲,不過唔想搵條命去搏。難道而家會去搵命搏,四圍打聽幾時有人打劫金行咩!點知佢哋有冇槍㗎?不如等佢哋出貨嗰陣時先去拉人啦。
為什麼會看到廣告
欣怡瀧
欣怡瀧
Better Dead Than Red. 用寫去發洩香港自由正收緊。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!