23/7/4-7/6【四季】

2023/07/25閱讀時間約 3 分鐘

23/7/4【Target & Practice】

®小孩 bicycle 30 mins

®媽媽 飲▲/動▲/工作O/讀O/手機▲/語文▲- 一沒tracking全部都爛了

 

The vague answer is not the right answer, but a good response during the relationship. Someone ask and get a simple response is better than get the silence.

 

23/7/4【Life goal & discipline】

®小孩 table tennis X

®媽媽 飲▲/動O/工作O/讀O/手機▲/語文O

 

「情緒上的成熟」即「有勇氣表達自己的感情與信念,又能顧及他人的感受與想法」。高度的勇氣與關懷,是利人利己的基本特質,也是成熟後能達到的平衡狀態。具備這個特質的人,懂得傾聽、同理他人,也具備挺身而出的勇氣。今天被對方的工程師挺身而出阻止了衝突了,又跟呈呈講了幹話安慰他工作滿檔,隱藏富豪說繼續自律下去就會遇到我想遇到的主題,所以我就先享受當下喜歡的事務吧。

 

List all the target you want to do, and grouped by “ need to do” and “want to do“, “urgent“, “not urgent”, “big effect” or “entertainment”. You will know the priority, and what is the real goal you want to do.

 

23/7/5【Surprised mother fuxk】

®小孩 table tennis 20 minutes/ the issue for tidy up

®媽媽 飲O/動O/工作O/讀O/手機▲/語文O

 

好,我承認最近太艱難的硬書我看不下去,我就是沒Z董那麼有天賦變成IEEE(Young professionals),人家的興趣是通宵寫論文,我最多就寫個自娛的唬爛文,我爛我驕傲!乾拎涼,不行我不能認輸。在這個月下旬瘋狂大玩前,我要把該看的書都看完,然後作完該作的事。

 

The life is back to the right track, and multiple plans are going, it is impossible to make everyone satisfied and happy, but try to make more trustable and reliable.


23/7/6【我不能罵髒話】

®小孩 table tennis 20 minutes/ morning yoga is so interesting!/ Organized

®媽媽 飲O/動O/工作O/讀O/手機▲/語文O

 

查了一天的API文件/上了一堂BI的研討會/把月初的例行事項都作完/關係的價值基礎是在於買賣雙方的認識、經驗與相互的感受/一出手就會贏的方式/正視,改正,執行

    張羅莎
    張羅莎
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!