🍊曼珠沙華

2023/10/17閱讀時間約 1 分鐘
無盡的思念

無盡的思念

當聽見 妳說愛我時

我的心 是雀躍的

If you stay with me

We can light up the sky

If you stay by my side

We can rule the world

當相逢 在台北街頭時

我的心 是融化的

我從來都沒有那麼渴望被愛

也從來就沒有這麼愛過

我很害怕

害怕一切都是夢

夢醒後 只剩我

再次心碎滿地

顛沛流離的愛情

顛沛流離的愛情

曾經 我們也如此深深地相愛過

但中途 妳走了

只剩思念陪我走到現在

思念妳已如呼吸一般自然

When I saw you in the first time

You are the only right person

In my whole life

But fortune always plays tricks on me

It's always the wrong time for the right person to apear

If you stay by my side

W can ruin the world

有妳沒妳的夢境

都讓我難以想像

沒有盡頭及結果的愛戀

沒有盡頭及結果的愛戀

問世間 情為何物

直叫人 生死相許

I should follow my only heart

To love to give up to challenge to that unknown future

Destiny is destiny

I'll never regret everything

我將繼續 書寫 我與妳的詩篇

我將繼續 傳唱 我與妳的樂章

我不選擇 也不放手

我愛妳

從一而終

儘管波折依舊

依舊愛妳

3會員
57內容數
一生二人三餐四季
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!