珠海拱北箍牙,牙齒矯正真係變靚

閱讀時間約 1 分鐘

係兩年前,我嘅牙齒屬於整體齙牙,正面睇唔明顯,但係側面睇真嘅好似山頂洞人,唔自信,好影響社交,從來唔敢張嘴笑。一直都唸著去箍牙,得知我嘅fd係澳門箍牙使咗3皮嘢,就打消唸法,真係太貴啦。無意中係小紅書睇到大陸箍牙價錢好平,而且箍完牙後恢復效果仲好唔錯。感覺老天爺係度拯救我,就決定去大陸箍牙。練咗一間離澳門近(方便複診)同埋網上口碑評價唔錯嘅醫院,叫維港口腔,出咗珠海拱北關口,沿著迎賓南路直行幾百米就到喇。

   我當時有影咗相,診所環境唔錯,乾淨整潔,戈度嘅姑娘都好熱情,會主動詢問我有冇需要幫助,親自帶我去做檢查,好似仲會攞小零食招呼我,照顧得好周到。醫生了解咗我牙齒情況後會很溫柔細心嘅同我說帶牙箍前嘅準備工作,俾我睇咗佢哋做過嘅案例,恢復效果確實唔錯,當時我嘅心都很安樂。

raw-image

了解我嘅需求後,醫生幫我制定咗矯正計劃。接住,跟住攞專業工具幫我清理牙齒,然後將矯正器件固定喺我嘅牙齒表面。整個過程中,醫生嘅耐心同技術嫻熟令我感到好安心,每個步驟都好認真對待。上牙箍之後大概過咗幾日,我先慢漫咁適應,後面就係定期過去醫院檢查同調整確保矯正順利進行。

箍牙到宜家有兩年啦,改善效果真係唔錯,牙齒內收咗好多,側面睇唔再似山頂洞人啦。真係有點似整容咁啊。感覺自己比以前更中意笑,笑時仲會露出牙齒,宜家仲好中意同fd一起影靚相,佢哋都話我同以前唔同啦,變得更自信。我堪稱箍牙係女仔嘅變靚逆襲記。當然啦,箍牙唔旦只係為咗靚,仲係事因健康,我有cheak過,齙牙係會影響咬合,同埋可能會增加口腔疾病。所以有齙牙嘅朋友要重視啦,希望各位都有個健康嘅牙齒同生活。


0會員
4內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容