澳門去珠海杜牙根嘅全新體驗,牙醫服務prefer

閱讀時間約 1 分鐘
raw-image


係前排我就開始覺得牙齒有微微痛,但係一直忙緊工作,冇時間理呢個牙。我以為過一陣就冇事,點知佢越來越痛,影響到我晚上訓覺同埋日常飲食,工作都受唔少影響,真係唔搵時間去睇下牙齒都唔得。

我問咗同事推薦閒口腔醫院,但係佢比較少去睇牙。冇辦法啦,自己上網搵澳門嘅牙科醫院,睇下價錢同埋排隊情況。不過發現好多地方排隊耐,價錢又唔平,真係冇咩合適嘅。突然諗到,我有個同事去過珠海玩過好多次,次次翻來都話珠海物價真係比較澳門平好多,咁我就諗點解唔考慮去珠海睇牙?就上網搵咗幾間珠海嘅牙科診所,主要係睇一D離關口比較進嘅診所。我見到珠海維港口腔嘅評價唔錯,價錢又相對啱我心水,而且得閑戈陣有位置。從拱北口岸出嚟行十分鐘就到,都唔遠,位置非常方便。珠海仲有幾閒口腔診所價錢唔錯嘅,但係考慮到服務同埋口碑,我都係選擇去呢閒睇牙,就係WeChat預約咗。

到咗診所先影張牙片,醫生根據牙片睇我牙嘅情況,原來我嗰牙有啲裂縫,裏面發炎,所以越嚟越痛。真係自己都唔知自己情況咁嚴重。醫生建議我做杜牙根,聽到醫生咁樣話,當然係即刻開始做手術la。

手術難度係比較大,但係呢度嘅醫生手藝唔錯,半個鐘左右就搞掂。後邊再來兩三次就可以了,等返下一期復診。杜牙根加全瓷牙冠係用咗2300蚊人仔,對比澳門嘅價錢,真係平到冇諗到,體驗又唔差wo。最後我都係希望之後唔會再有牙問題啦!

 

0會員
3內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容
你可能也想看