珠海剝牙 -呢個牙醫真係好溫柔

閱讀時間約 1 分鐘
raw-image

我個仔今年六歲,到了換牙期,上星期佢就牙痛到頂唔順,因為佢喺度上緊堂,所以我打算週末帶佢去診所睇一下。我本身冇爛牙嘅,所以从来冇深入了解过睇牙嘅步骤,唯有帶個仔去咗隔離最近嘅診所,點知一開口問,就話要預早嚟book先得,唯有帶住個女掉頭返屋企。番去之後,我就喺網上search咗幾間澳門診所嘅number,諗住近d可以快d治療,但係禮拜六日去睇牙嘅人實在太多,預約爆滿曬。到礼拜六晏晝,個仔經痛到食止痛藥無效。啱好戈陣我有個fd知我個仔牙痛緊,就介紹我嚟去珠海補牙,搵戈個維港口腔睇下,我就抱住試吓嘅心態打過去,好彩維港口腔嘅前台姑娘聽到我個仔牙肉痛得好犀利,即刻幫我哋安排緊急預約。第二日朝早我即刻帶住個仔去維港口腔,點知原來咁近,過關之後行路十分鐘唔到就到咗。入到裏面,個前台姑娘好溫柔咁帶我哋去搵醫生。同醫生大概講述我個仔嘅情況之後就去影x-ray,睇完片醫生都系話要剝牙。我都有啲擔心我個仔先6嵗,怕痛會扭計,为我個仔剥牙嘅吳醫生好溫柔,一路畀心機鼓勵佢,仲同佢傾計分散我個仔嘅注意力。感覺冇幾耐就已經剝完喇。之後姑娘摞冰袋俾細路仔冰敷鎮痛消腫,30分鐘後俾吳醫生睇下傷口,確認冇大出血先至俾我哋走。噉拔牙嗰陣時我問吳醫生要幾多錢,佢話二十蚊咋。澳门嘅诊所比起呢个价钱唔知要贵几多倍。x-ray仲係免費㗎。姑娘同吳醫生仲好細心同埋溫柔,解答咗我醫診所,我諗唔到冇維港口腔,個仔應該點算。

仲教咗我好多預防爛牙嘅方法。臨走果陣,姑娘仲一路叮囑個小朋友少食甜嘢,認真刷牙噃。全靠我個friend嘅介紹,去珠海剝牙先至發現咁好嘅诊所。

0會員
2內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容