你不應該叫醫生(笑話)

2023/09/14閱讀時間約 1 分鐘

*前幾天,小方爸生痔瘡和腸瘜肉,去了香港「醫你不好」(伊莉莎白醫院未來身)醫院看醫生,醫生要他留院,並且要做一個手術。今天是小方爸做手術的大日子,小方和幾位同學阿信、友朋、小峯一早在手術室附近等候消息。幾個小時過後,醫生從手術室走出來。

醫生不負責任地說:「手術失敗了!你們節哀順變啦!他死了不關我的事,有個人給了一筆錢我,要我這樣做,我沒有辦法不這樣做!有錢誰人會厭棄它多的!」」

小方激動地說:「你醫死我爸爸,我和你拼命!」

阿信安慰小方,他說:「小方,你不用那麼激動!他為了錢,什麼都做得出來!包括扮人妖跳鋼管舞他都肯答應!

友朋加插了一句:「不止這樣的!人家叫他去跳海,他就會去跳海的啦!」

小峯諷刺地說:「其實你不應該叫醫生,你應該叫醫死!因為你都沒有醫好你那些病人。你真是名副其實的白色傻人哦!」(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


*前幾日,小方爸生痔瘡同腸瘜肉,去咗香港「醫你唔到」(伊莉莎白醫院未來身)醫院睇醫生,醫生要佢留院,兼且要做個手術。今日係小方爸做手術既大日子,小方同幾位同學阿信、友朋、小峯一早喺手術室附近等候消息。幾個鐘頭過後,醫生從手術室走出來。

醫生不負責任咁講:「手術失敗咗!你哋節哀順變啦!佢死咗都唔關我事,有個人畀咗筆錢我,要我咁做,我冇辦法唔咁做!有錢邊會厭多架!」

小方激動咁講:「你醫死我阿爸,我同你搏命!」

阿信安慰小方,佢話:「小方,你唔駛咁激動!佢為咗錢,乜都做得出架!包括扮人妖跳鋼管舞佢都肯應承!

友朋加插咗一句:「唔止咁添!人家叫佢去跳海,佢就會去跳海架啦!」

小峯諷刺地說:「其實你唔應該叫醫生,你應該叫醫死!因為你都冇醫好你啲病人。你真係名副其實既白色傻人哦!」(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)

4會員
221內容數
我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!