2024 0225 今日塔羅:愛人

2024/02/24閱讀時間約 3 分鐘

2024 0225 今日塔羅:愛人

 

https://dcalyson0110.pixnet.net/blog/post/141675643

 

宇宙送給我們今日的塔羅牌是”愛人”。

很久以前有首歌,歌名是”愛我的人和我愛的人”。

這歌那時很對我的味。

我想曖昧的對象,瞧不上我。

想和我有進一步的對象,我避之唯恐不及。

 

今日,不管是愛我的人,還是我愛的人,都已像春天微風,吹散了。

現在,我常提醒自己,一個人的時候,就是老天給我們機會與時間,讓我們好好得愛自己,把自己放在最優先,最重要的位置。

為自己做一頓好吃的食物,為自己安排一個細心呵護的按摩,為自己閱讀一本書,只要是自己喜歡的,想要的,那就去做。

 

“愛人”,在我的認知中,

狹義的範圍是有親密關係的情人,

廣義的意涵就是所有愛我的人和我愛的人。

其實,就是小愛與大愛的拉扯情況而已。

 

一個人的時候,沒有被愛的機會?

這樣的認知是錯誤的。

你,你自己,就是那位可以給予自己無限愛意的人。

 

The tarot card the universe has gifted us today is "The Lovers".

There's an old song titled "The one who loves me and the one I love".

It resonated with me deeply back then.

The person I was interested in didn't seem to care for me, while the ones interested in me were not appealing to me.

 

Today, whether it's the ones who love me or the ones I love, they've all dispersed like a gentle spring breeze.

Now, I often remind myself that being alone is an opportunity granted by fate, a time to love ourselves deeply, to prioritize ourselves above all else.

Cooking a delicious meal for ourselves, arranging a thoughtful massage, reading a book we love—whatever it is we desire, we should do it.

 

"The Lovers," in my understanding, has a narrow definition as intimate partners, but broadly, it encompasses all those who love me and those I love.

It's simply the interplay between small and big loves.

 

Being alone doesn't mean lacking love.

Such a notion is erroneous.

You, yourself, are the one capable of giving infinite love to yourself.

 

 

#DreamCatcher

#Tarot

#Tarotreader

#Tarotcards

#Lovers

#Dream

#Alyson

#塔羅

#捕夢人

#愛人

 

    透過塔羅閱讀,能懂星際宇宙的訊息。 透過塔羅閱讀,點亮心中燭光,找到方向。 https://dcalyson0110.pixnet.net/blog #塔羅 #領航者塔羅 我是一位塔羅閱讀師。 透過塔羅閱讀,找到前進的光。 #DreamCatcher #Tarot #Alyson
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!