商機來來去去,而LiveGood及其背後的真理將會永遠留存。

閱讀時間約 8 分鐘


商機來來去去,而LiveGood及其背後的真理將會永遠留存。

商機來來去去,而LiveGood及其背後的真理將會永遠留存。



好文共賞,以下分享LiveGood我們團隊大家長,來自美國的鑽石領袖Curry柯瑞教練的FB文章。



原文翻譯丨

從社交媒體的視角觀察這個市場真的很有趣。

我建立了由一群頂尖人物所組成的強大組織網絡,他們在多層次傳銷事業中這些人都曾經為自己和他們的傳奇創造過"額外收益"的機會。 我一直觀望並不斷接觸到各種炒作。

我一向持懷疑態度,從朋友問我的那天起,我花了整整2年時間才加入了我的第一個直銷,他持續跟進了我2年。

我看著人們毫無顧忌地從一家公司跳到另一家公司。他們對自己在人際網絡中的形象毫不在乎。

現在我依然看到,還有一些虛幻的商機仍在不斷推出,為了支付獎金將產品的價格疊高,讓產品成為家庭收入的負擔。

即使這些產品"品質"不錯,它們也會在一個充滿期望的世界中波動,讓一個野心勃勃的人,試圖通過與他人分享他們的激情賺回高昂的成本,而這些人又各自背負著急需回本的負擔。

這是一個惡性循環。

去年,發現LiveGood,終於為我和加入我們的人,終結了這個惡性循環。

看到9.95美元的會員資格和無需強制消費或業績要求,再加上額外收益的獎勵,改變了我原本對這個產業未來的看法。

即使仍有許多人固守他們的思維方式,至今仍不相信..他們繼續痴迷於高價產品和品質的錯覺,實際上則全為了支付獎勵計畫

當我做出這樣的聲明時,業界領袖對我的言論感到不滿,把我當成是一位反直銷人士,實際上我是無法厭惡這個行業的。 

但我的確相信這個系統已經失靈。 只有少數人獲勝,大部分人無法獲利,而我發現了一個截然不同的領域

在這裡,許多人在學習成為更好的網絡建構者、邀請者和資訊分享者的同時獲得報酬。

我曾花費數萬美元去參加培訓,但多年來一無所獲。 

而現在,我們能邊學邊賺數百美元..

如果你想恨我,也沒關係,但如果你向人們推銷高價產品來讓你的上線賺更多錢,而下線卻在快速流失..嗯,祝你好運,我不知道這種做法能維持多久,因為已有超過百萬人加入了LiveGood。 

LiveGood及其背後的真理將會永遠留存。



想了解更多,那就趕來這裡

➡️ 免費註冊 ⬅去看看「LiveGood之旅導覽」吧!



原文丨

It's really interesting to watch this market from the pedestal of social media.

Having built a strong network of amazing people who at some point in their journey decided to consider an opportunity to "create extra" for themselves and their legacy. I'm always watching and being exposed to the hype.

I've always been skeptical, it took me 2 YEARS to join my first network marketing opportunity, from the day my friend asked me, he followed up for 2 years.

I watch as people hop from one company to the next with wreckless abandon. Having no real concern for their own perception to their network.

I now watch as legacy opportunities are still launching with prices on products based on funding a compensation plane based on levels that make the products a burden on families income. Even if the products are "quality" they fluctuate in a world of hope that an ambitious person can offset the high cost by sharing their excitement with a few others who then each have their own burden to offset.

It's a vicious cycle.

Last year finding LiveGood ened that cycle for me and those who joined with us.

See a $9.95 membership and access to products that have no requirements to buy or sell with the bonus of earnings changed my awareness of what was possible in the industry.

Most are so stuck in their mindset even now don't believe... Still hustling high prices with the delusion of quality, knowing full well the cover up of compensation plans.

And me making that statement has industry leaders treating me as if I'm a hater of MLM, when in reality I couldn't hate this industry if I tried. 

But I believe the system is broken. Where only a few win, and the vast majority go unpaid, I found something so different.

Where many are getting compensated while learning to become better network builders, better inviters, better shareres of information.

I spent tens of thousands going to trainings, while making nothing for years.

Now I have people earning hundreds while they learn...

Hate me if you want, but if you're pitching people high prices products to make your upline more money while the downline suffer and wash out as fast as they enroll .. Good luck, I don't see how that can last much longer with millions joining LiveGood.

Livegood and the logic of it are here to stay.





LiveGood其實簡單說就是

一家會員制跨境電商好東西便宜賣,推廣會員有獎勵金。



還在尋找一個真正可靠的 #兼差 #賺錢 的方法?

全新趨勢商機!! 美商LiveGood正在席捲全球!!


✔️不用買大一堆高出市價,用不完的產品才能”創業”

✔️不用東奔西跑參加”超級講師”的”成功課程”

✔️不用想辦法約朋友”喝咖啡”、”吃飯”、”下午茶”

✔️不用推銷高價的”神奇產品”

✔️不用每個月重消、自動送貨


在家上網輕鬆創業,一部手機營運全球!


➡️ 免費註冊佔位 ⬅丨歡迎聯繫LiveGoodSTAR星鑽Vicky教練 協助

認識我們的故事,了解更多令人難以置信的見證。




萬物皆漲!你很有感嗎?兼職? 斜槓? 創業? 如何多賺點收入?其實你只需要一個好機會😎😎 小資創業商機是給上班族白手起家翻轉人生的機會。沒口才沒人脈想學習網路方式來經營,有興趣免費註冊了解更多▶️ https://lihi2.com/ooixN
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容