birthday pony 生日小馬

2021/08/14閱讀時間約 1 分鐘

This is a birthday pony

這是生日小馬
This is a strange kind of rest
這是一種奇怪的部分
Because I feel like a guest
因為我感覺像個客人
When I'm right here at home
當我在家裡這裡
I'm not right here at home
我不在家裡
I opened up these accounts
我打開這些帳單
All these separate accounts
全這些分開的帳單
Because I can't comprehend
因為我無法理解
The single ride to the end
單趟到最後
I needed something to do
我需要做點什麼
And so I split into two
所以我一分為二
But now the pattern takes hold
但現在這種模式已經站穩腳跟
I find I'm losing control
我發覺我失去控制
Laugh boy
笑哈哈的男孩
I don't want to be free
我不想要變自由
This is a birthday pony
這是一個生日馬
    Ian
    Ian
    大家好,我叫Ian
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!