latest disgrace 最近的恥辱

2021/08/14閱讀時間約 1 分鐘

I am a message prescient forecasting there is a limit

我有一個先見之明的消息預測那裡有一個限制

so take my temperature

我帶著熱情

you say "your turn"

你說 ”輪到你了“

but I think the invite's open to all

但我想這個邀請是開放給大家的

so come on take your medicine

吃上你的藥吧

hey doctor heal yourself or do you got too much to lose

嘿醫生你要治癒自己還是你有太多失去

you are a message precious extracting forging a tactic to get your motion through

你是一個珍貴的消息正在提取一個策略來讓你的動作通過

you say "don't know not sure" but I think no holster's empty for you

你說’不知道不確定‘但我認為沒有空的手槍套給你

so come on take your medicine hey doctor heal yourself or do you got too much to lose

吃上你的藥吧,嘿醫生你要治癒自己還是你有太多失去

shoot out and shoot out the window

射破射破窗戶的吧

    Ian
    Ian
    大家好,我叫Ian
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!