終於係珠海植好牙la,珠海植牙價錢同埋服務究竟抵唔抵?

閱讀時間約 1 分鐘

今次諗同你哋分享一下我係珠海植牙嘅經歷,我係珠海植牙已經係半年前嘅事情,宜家我所有嘅植牙流程已經完成,總嘅來話,係珠海植牙體驗都係非常prefer嘅。

係珠海做植牙嘅主要原因,咁係珠海做植牙比澳門平la。因我經常從澳門去珠海,所以我對珠海比較瞭解,就揀咗珠海拱北附近嘅一間價錢比較抵、服務口碑都幾唔錯嘅口腔診所來做植牙,叫珠海維港口腔。關口出來行十分鐘就到la,從澳門去呢閒口腔診所非常方便。

我係WeChat提前book咗嘅,我到咗診所之後就唔需要排隊排太耐,等一陣就可以影片搵醫生做檢查。而且我來之前瞭解過,係呢一間診所book咗之後,係可以免去問診金同埋影片嘅費用,又可以慳翻一筆錢。

醫生睇過我嘅牙片之後,就問咗我一D植牙嘅需求,瞭解咗我嘅需求之後,就同我講解植牙嘅步驟仲有植牙嘅時間,整個植牙流程係要大概半年時間,等到最後帶牙冠先係完成整個流程。每次手術大概係半個鐘左右就完成la,整個過程都比較流暢,醫生手勢好專業,仲會一直同我講解各個步驟,打麻藥前都會提醒我,整個過程都唔會好痛。做完手術之後醫生同姑娘都會提醒我需要注意嘅地方。

raw-image


我係珠海呢邊做植牙一共使咗5180人仔嘅,都算係非常之抵la,比係澳門做植牙有性價比。親身體驗完之後,發現呢家口腔診植牙價錢同服務做得真係好唔錯。分享今次的經歷出來,俾有需要嘅網友,到時候都可以多一個選擇,希望有所幫助la。

 

0會員
4內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容