Do you like me - Fugazi

2020/12/20閱讀時間約 1 分鐘

Yor eyes like crashing jets

你的眼睛像壞掉的火箭

Fixed in stained glass

被用著髒玻璃修補

but not religious

不是信仰

you should pay rent in my mind

請你付租金給我的心思

say like the French say bon soir regret à demain

像是法語說 晚上好,後悔明天見

do you like me I guess

我猜你喜歡我嗎

white witness moves to petition the state of Virginia for 27 prisons
白人的證人 向弗吉尼亞州申請27所監獄

While in Bethesda an office flaming youth group singing

在Bethesda 的辦公室裡,一群年輕人在唱歌
Fireman calling in

消防隊員進來了

Lockheed Lockheed Martin Marietta

洛克希德·洛克希德·馬丁·瑪麗埃塔

do you like me I guess

我猜你喜歡我嗎

End of the lesson time for the question

下課了可以問問題

i got a question

我也個問題

do you like me

你喜歡我嗎

下集 bed for the scraping

    Ian
    Ian
    大家好,我叫Ian
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容