北上深圳瓷牙貼片價錢,8隻超薄牙貼total兩萬七

閱讀時間約 1 分鐘
之前喺香港箍牙後,牙齒好整齊但有黑三角,咨詢香港醫生都話如果要改善黑三角呢個問題就建議我做瓷牙貼片,香港一隻瓷牙貼片都要五千幾,建議我至少做8隻要四萬幾。
偶爾一次機會喺ins睇到一位好鍾意嘅KOL,佢分享佢喺深圳做瓷牙貼片,效果好好價格都平咗一半,我就pm佢問資料。本來前兩年就要做嘅,但疫情過唔到深圳,一直帶住口罩就冇乜關注牙齒,今年口罩令取消加埋通關,我就即刻預約去深圳俾牙醫評估我嘅牙齒情況同埋咨詢價錢。我預約嘅係維港口腔福田院,皇崗口岸出關就到,好方便。我book咗羅醫生,識講廣東話,提供咗好多專業嘅意見,服務態度特別好,我問嘅問題佢都會詳細解答。因為我準備做8隻,所以有套餐價會更加優惠,最後我揀emax超薄牙貼,本來係3800一隻,做8隻嘅套餐一顆就係3400,total兩萬幾,超抵,慳咗一半!
一共上去三次,成個過程用咗差唔多20日。第一次去面診評估,因為當日就確定做就即刻取模做蠟型,醫生會設計微笑線,蠟型設計之後就約我去睇蠟型溝通,睇睇做出嚟嘅效果點樣,如果有問題可以再溝通,冇問題就開始備牙取模,一開始我都好驚要磨牙好痛,其實只係磨少少冇乜感覺所以唔使擔心,呢個治療時間就好長,差唔多兩個鐘,醫生會用到顯微機器。再過一周左右,就聯繫我可以去貼上。
戴上牙貼後覺得好靚好自然!!羅醫生嘅手勢真係特別好,又溫柔又專業,我已經推介羅醫生比我好多朋友啦。
自從做咗牙貼感覺自信好多,屋企人讚我笑起嚟更靚,所以如果想做瓷牙貼片喺香港覺得太貴嘅,可以考慮去深圳做!推介維港口腔嘅羅醫生,手勢真係好好!
1會員
1內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
北上。 向光。 近日南部氣旋滯留,時而嗚咽啼雨,亮不起的天色,似一張恢恢之網。 臨窗而坐,讓陽光篩去濕潮的渣滓,曬亮眼前淺薄的雲海,風說,要跟我一起登上那山。 於是我離開那一陣雲,再不願成為你的雨。 這天風城的陽光變得不可思議,也異常溫暖,徐徐煦煦溫柔熨伏心底的淺窪。 儘管呢儘管,近暮時分,雨還是斜斜地落了。
Thumbnail
avatar
蔡牧希
2023-06-18
《數字展開:關於數學的各種研究》(112.05.03)❥ 創意減法 ❥ 北上準備 ❥ lulu老師小結
Thumbnail
avatar
Shininglife
2023-05-08
東部鳳梨釋迦北上掀起搶購潮「東部嚴選好物專櫃」愛不釋手農糧署東區分署為推廣東部地區優質農產品,提供北部消費者來自宜花東當季之優質農產品,輔導花蓮市農會與臺北市農會跨域結合,於臺北市農會農特產品展售中心萬隆店設置「東部嚴選好物」農產品專櫃,以「愛不釋手」為主題,邀請民眾一同認識及品嚐臺東鳳梨釋迦口感Q彈、甜蜜中帶著微酸的滋味;在12月10日至12月20日
Thumbnail
avatar
美食旅遊爽新聞
2022-12-10
台股最低點已過,北上列車出發今年真不愧是武曲化忌之年,原本以為接近年底,世界大勢已定,但仍不時會有進一步的烏克蘭或北韓消息,造成世界紛擾。 好在新的一年將至,伴隨好的長期經濟數據,加上先生一直覺得FED沒有本錢,維持長期的高利率,未來不會再有升息3碼,過不了多久就是持平,接著很快便是降息,所以在這邊宣布: 最低點 已過
Thumbnail
avatar
AFP紫微先生
2022-11-21
北上麻六甲 接近赤道的海岸光景馬來西亞行上集(前2/5)。在新加坡樟宜機場落地,一路從馬來西亞柔佛北上到麻六甲,這兩天多是玩樂與美景行程!
Thumbnail
avatar
Seasons
2022-03-28
婆婆北上同住之Day 3 & 43月23日(星期三)我早上有瑜珈課,原本不放心婆婆一個人在家,打算請假留在家裡陪婆婆,但先生說:「還是去上吧!來回才二個小時,你就把電視開著,反正很快就回來了。」 下午則是安排到雙和醫院看家醫科,進一步諮詢健檢報告中的紅字方面的數據,也有些疑問要請教。
Thumbnail
avatar
Grace
2022-03-25
婆婆北上同住之Day 1 & 2婆婆年紀大了,身體開始出現些長年的痠痛及宿疾,過去常都頭痛醫頭、腳痛醫腳,讓和婆婆同住的小叔幾乎每個週末都得帶她回診,但吃了一堆藥,仍不見改善,細問醫生病因,每次得到的答案都是年紀大了,身體機能退化,能維持現狀就不錯了。
Thumbnail
avatar
Grace
2022-03-23
公務員日常不日常 Day65:北上遠征行銷之再度尋訪立法院「聽說你們去年有去過立法院,議員那邊說可以幫忙接洽,要不要再去一次?」 聞言,我只想抱頭躲起來,喊一聲救命。 一次不夠,還要再一次嗎! 和我的內心哀嚎截然不同,在座的農民紛紛點頭表示贊同。 「好啊!話題性蠻夠的。」 「走。」
Thumbnail
avatar
新葉
2021-04-29
台灣港人速寫日記#103 南下 北上 台灣人的國道假期受疫情影響,香港人希望逃離城市到郊外呼吸新鮮空氣,慢步山道當作做做運動,結果山頭擠滿人潮,反而市區空無一人。而塞在國道的天爸心想,台灣人是不是跟香港人一樣,想離開城市避過疫劫?但台灣人沒有上山,而是選擇躲在汽車中塞在國道上渡過三天的假期⋯
Thumbnail
avatar
天爸
2020-03-06
北上工作的原因<p>五年北部生活歷練,有失有得,在人生這趟旅程中,發現自己總是挑戰自己,挑戰那些固有的「好難喔」、「我不會」與「誰能幫我」。</p>
Thumbnail
avatar
番茄
2017-10-20