天生缺牙深圳種牙親水植體6580蚊 維港口腔種牙

2023/06/23閱讀時間約 1 分鐘
天生缺牙嘅我決定要去深圳種牙了,之前缺牙食嘢都冇咩問題嘅,就一直冇管佢,但系今年明顯觉得缺牙嗰邊块面好似凹入去好多,朋友也话块面唔對稱!後米我系網上問詢佐一家牙科醫生系點回事?醫生話最大原因嘅系長期缺牙導致嘅,然後畀佐我一D建議,比如種牙,箍牙同埋做假牙咩咩可以修復缺牙位置。答我嘅問題都系好詳細,冇夾硬嗌我去佢哋牙科消費,而且啲睇牙收費都比較平。
之後我系網上又查詢佢哋牙科-深圳維港口腔連鎖,我睇網上有好多人去佢哋牙科種牙,都系畀佐較高嘅評價。我就去佢哋官網打電話過去詳細了解佐種牙價錢,覺得種牙比較實際D,箍牙時間太長又麻烦又佐住我食野。選佐比較好以且價錢都适合嘅韓國親水種植體-6580蚊。
護士菇涼幫我影嘅相hhh
我系穩佢哋維港口腔國貿店嘅李東營主任醫生,睇佢簡歷系華西醫科大學有廿幾年種牙經驗,冇選錯。成個種牙過程半個幾鍾結束佐,比較順利都冇咩問題,而且李主任種牙手勢好微創種牙,傷口恢復都好快。仲有護士菇涼都好细心,因為我系自己一個人過去種牙嘅,所以瞓喺牙椅上仲系好惊嘅,護士菇涼好溫柔細心同我時唔時港野、拍我肩膀嗌我放鬆幫我加油打氣,佢哋家牙科服務態度真系冇得港。
佢哋门口就有李東營主任醫生嘅介紹
唔記得港佐,去佢哋維港口腔種牙嘅費用6580蚊系全包嘅,包嘅牙冠仲系全瓷牙冠。仲有我系羅湖口岸直接搭的士過去嘅,佢哋仲幫我報銷佐車費,總之成個過程從電話問詢到種牙結束嘅體驗感都好好。接落嚟就系下個月去復診,哈哈哈我仲有D期待系咩回事?!
纪小助
纪小助
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容