付出(笑話)

2023/10/04閱讀時間約 1 分鐘

子健媽:你有什麼資格繼承這棟房子,你都沒有付出過!一點兒家用都沒有給我。

子健:不用讀書啊?我要讀完所有學科,我要比博士更博學。

子健媽:那麼大個人還讀書?

子健:哪個人說長大了不可以讀書?學海無涯啊!這個宇宙大到你生生世世都學不完所有嘢。就算妳輪迴回來很多次都學不完啊!

子明:她們那些叫做學塘有涯,水塘個塘,而不是學海無涯。她們的世界很細小的!她們的世界只得香港!她們不會理會全宇宙的事!(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


子健媽:你有咩資格繼承呢層樓,你都冇付出!一啲家用都冇畀到。

子健:唔駛讀書啊?我要讀晒所有學科,我要比博士仲博學。

子健媽:咁大個人仲讀書?

子健:邊個話大個咗唔可以讀書?學海無涯啊!呢個宇宙大到你生生世世都學唔晒所有嘢。就算妳輪迴返嚟好多次都學唔晒啊!

子明:佢哋嗰啲叫做學塘有涯,水塘個塘,而唔係學海無涯。佢哋既世界好細架!佢哋既世界淨係得香港!佢哋唔會理全宇宙既事!(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)


    4會員
    221內容數
    我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!