【All Weather Portfolio】全天候投資組合運作 (永恆組合運作)

2020/10/11閱讀時間約 1 分鐘
係忍手期間,啊壽都係睇書止癢,雖然之前啊壽由寫過永恆組合, 但運作未有提及,加上啊壽之前寫的永恆組合題材比較零碎,因此今次寫過比大家。
先講明,每個人都可以選擇適合自己的投資模式,所以啊壽會先了解自己再尋找適合自己的投資模式
啊壽有自知自明,所以我會先以3 個問題問一下自己(你自己都可以換下問題)
有眼光? 我無
有膽色?我無
有耐性? 我有, 因為我懶,買完就唔想轉
故此,啊壽對紀律及系統化投資係非常推崇。
從上圖看,4類資產,每一年仲有其中一類特別“標青”。同時可以經歷整個“Economic Cycle”從榮景到放緩均可以有一類能受惠
資產分配建議
4類資產平均分配每一類為25%......................
詳細內容請到以下網址觀看:
為什麼會看到廣告
啊壽的投資星球Ar Shou Investment Planet
啊壽的投資星球Ar Shou Investment Planet
啊壽- 一名80後的散戶 2019年開始寫部落格 求學時期熱衷集中在香港細價股,投機買賣,即日鮮,衍生工具及投資低估值的雪茄屁股股票。期後,開始接觸外國市場,先有VISA,Facebook,Ally,Yahoo及其後分拆的Alibaba等
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!