FAQ

2020/11/03閱讀時間約 3 分鐘
是咁的,網友Wright Fu出咗一篇推介文章,承蒙各位錯愛,所以寫番篇FAQ回應。
1. 你係乜水?
簡介咪講咗囉,「無謂問我一生的事,誰願意講失落往事」,用某位男藝人嘅講法,「我係一個壞咗嘅人」。
2. 點解你叫「元元風月研究員」?
如果你響Internet打滾咗好多年,應該會聽過「元元」同「風月大陸」兩個謎之網站。自稱研究員,係因為自知無論文筆定係對人性黑暗嘅領悟,仍遠不及當年嘅一眾前輩作者。
倘若你係年輕嘅好孩子,唔知我講緊啲乜,請向身邊嘅怪叔叔查詢,佢哋應該會好樂意帶你去充滿美妙精華液嘅領域。
3. 睇嘅時候有乜嘢需要注意?
網友Wright Fu篇文都講得七七八八,我無謂重複。
但如果你係耶教徒,請小心食用,雖然耶教徒應該唔會睇十八禁嘅文嘅,應該…
4. 係咪真人真事?
本故事純屬虛構,如有雷同,實屬不幸。
6. 有啲設定我睇唔明/似曾相識…
以下係到目前為止,取材自黑科技/其他作品嘅設定,詳情請自行Google:
《泰北異域》:電影《異域》
「從拍攝樹葉的微細振動,逆向推算出各種聲音」:http://abedavis.com/
龍榐博/青雲:電視劇《大時代》
Kaza/溫初琳/初春傻妹:動畫《科學超電磁砲》
《放火戰車》:電影《烈火戰車2極速傳說》
BT力場、VREN、凌波零、《新世紀光陰戰士》:動畫《新世紀福音戰士》
失敗了失敗了失敗了…:動畫《命運石之門》
蘇有承:18禁網絡小說《暗黑之館》
《朱顏血·紫玫》、《朱顏血·雪芍》:18禁網絡小說
《超能少女打麻雀》:動畫《天才麻雀少女》
程戀月、月夜姦魔:18禁網絡小說《惡》
UJ-414495:UK-414495
Zestre:Zestra
《搭錯公車》:電影《搭錯車》
臭雞‧太湖花膠:超級電腦「神威‧太湖之光」
Room 641B:Room 641A
《五師兄大戰金槍人》、凌漆漆、川島琴、丹吊西叔叔:電影《國產凌凌漆》
凌彼鵲:華扁鵲(網絡小說《風姿物語》)
鄭石女姨姨:鄭碩男(電影《表姐,妳好嘢!》)
毒能求敗:獨孤求敗(金庸小說)
雙刀火雞:電影《食神》
瑤瑤、《猛火雄心2》:電視劇《烈火雄心2》
胡合歡、紅棉冰柔集團、胡白兒:18禁網絡小說《朱顏血·紅棉》
樹喜、憫情表姐:電影《龍咁威》
7. 諗住寫幾多集?
我預計《香城回憶錄》大約有38至40集,但有啲伏線可能會去到下一輯《香城回憶錄Y》先收得番(如果寫得成嘅話…)。
不過,都係等我寫完依輯先算啦…
8. 如果我想課金俾作者,可以點做?
本文純粹係我嘅自言自語,所以我唔打算要你啲錢。
但你可以幫助前線手足,或者經濟上有困難嘅巴絲,特別係年青人。
其次,可以捐去幫助手足嘅組織,但我唔想endorse任何組織,只要你覺得某組織令你感覺良好,就捐啦。
為什麼會看到廣告
元元風月研究員
元元風月研究員
無謂問我一生的事,誰願意講失落往事。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!