Johnny Orlando - Vegas【英文歌曲翻譯】

2024/02/23閱讀時間約 5 分鐘

[Verse 1]

I don't wanna freak you out

我不想嚇到你

But the internet says our odds are ten to one

但網上說我們的機會只有十分之一

'Cause everything up 'til now

因為到現在為止

Has only proved that you and I know luck

都證明你我是幸運兒


[Pre-Chorus]

But if you're willing

但如果你願意

I'll show you all my cards

我會展示我的全部底牌

Let's just risk it all

讓我們一起冒險


[Chorus]

Hey

I'll give you my heart, don't break it

我會把我的心交給你,請不要傷害它

It's always been yours to take

它一直都屬於你

We're already in, let's face it, just face it

我們已經走到這一步,面對現實吧

And stay

就繼續走下去

I'll love you through all our phases

我會陪你度過所有的階段

If this is our chance to make it

如果這是我們成功的機會

I'm bettin' on us like Vegas

我會像在賭城拉斯維加斯一樣,把一切都押上


[Post-Chorus]

Bettin' on us like

Vegas

像在拉斯維加斯,把一切都押上

Bettin' on us like

Vegas (Oh)

像在拉斯維加斯(噢),把一切都押上


[Verse 2]

I don't wanna freak you out

我不想嚇到你

Making bets on writing vows

我們在下注寫誓言

Girl, it's us against the house (Oh)

親愛的,這是我們對抗的戰場

We can rulе, we can play it safe

我們可以掌握局面,也可以保持安全

Take your monеy, call a getaway

帶著你的錢,計畫逃離

But you feel like mine so let's cross the line

但你像屬於我的一樣,所以讓我們一起冒險


[Chorus]

Hey

I'll give you my heart, don't break it

我會把我的心交給你,請不要傷害它

It's always been yours to take

它一直都屬於你

We're already in, let's face it, just face it

我們已經走到這一步,面對現實吧

And stay

就繼續走下去

I'll love you through all our phases

我會陪你度過所有的時光

If this is our chance to make it

如果這是我們成功的機會

I'm bettin' on us like Vegas

我會像在賭城拉斯維加斯一樣,把一切都押上


[Post-Chorus]

Bettin' on us like

Vegas

像在拉斯維加斯,把一切都押上

Bettin' on us like

Vegas (Oh)

像在拉斯維加斯(噢),把一切都押上

Bettin' on us like

Vegas

像在拉斯維加斯,把一切都押上


[Pre-Chorus]

But if you're willing

但如果你願意

I'll show you all my cards

我會展示我的全部底牌

Let's just risk it all

讓我們一起冒險


[Chorus]

Hey

I'll give you my heart, don't break it

我會把我的心交給你,請不要傷害它

It's always been yours to take

它一直都屬於你

We're already in, let's face it, just face it

我們已經走到這一步,直面現實吧

And stay

就讓我們繼續走下去

I'll love you through all our phases

我會陪你度過所有的時光

If this is our chance to make it

如果這是我們成功的機會

I'm bettin' on us like Vegas

我願意像在賭場拉斯維加斯一樣,把賭注全部押上


[Post-Chorus]

Bettin' on us like

Vegas

像在拉斯維加斯,把一切都押上

Bettin' on us like

Vegas

像在拉斯維加斯,把一切都押上

Bettin' on us like—

Vegas

像在拉斯維加斯,把一切都押上

9會員
93內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!