年結就係自己鞭自己屍嘅時候(方格子版)

閱讀時間約 1 分鐘
鞭屍?屍呢?
屍喺 Medium 度。

如果我連年結都寫唔出就真係執得


如果各讀者有聽聞,就知道 Medium 嘅改制令好多作者搵佢哋嘅第二個家。我亦係其中一個。考慮過 Matters、Patreon 同 Wordpress,我認為方格子比較適合我呢種 Holiday Writer。依家襯住新嘅一年,喺方格子開我嘅第一篇文。
回顧 2019 年,我一年前講嘅三樣嘢,一樣都無做到。
《太刀傳》停咗!Publication 無開!獵奇官能小說,唔知算唔算寫咗!
唯一做到嘅就係「年年展望到最後年結都係做唔得哂」。
但係,當我諗番,其實又唔係咁差。
我覺得2019 年喺寫作上係放膽咗。雖然未算得上獵奇官能,但叫突破咗我一啲心理關口。原本只係諗住情人節喺 Medium 寫下《采妮》作為自娛,發佈時仲驚緊有人會篤灰或謾罵。最後竟然有人爆我clap,有人想睇後續,有人係佢自己喺post推薦,真係奇蹟。雖然後續嘅情節一如電影續集般,收視永遠比唔上第一集,但俾咗我好大信心,同話俾我聽可以喺用字、情節同題材上可以大膽同出位啲。
到咗下半年,大家都知乜事。
然後,大家扯旗嘅地方由房裡面變咗喺街頭上。
評論文有如雨後春筍日日都有,好多感受被其他人以更快、更準、更好嘅文筆寫咗出來,咁我決定以較適合自己嘅方法去表達。於是,衍生咗《時事聯想短篇》呢個系列。佢繼承咗《采妮》嘅大膽同哲學,配合時事,再加上明、暗、隱嘅比喻,去表達我嘅一啲感受。
唔知點解我好鍾意 20 同 21 呢兩個數字,所以今年我希望可以開始寫我諗咗差唔多十年嘅嗰篇小說(最後可能諗咗當寫咗);仲有襯我依家喺香港,可以奉獻我嘅第一次(社運經驗)。當然,希望香港喺呢兩年見到佢嘅唯一出路(知嘅就會明)。
嚟緊嘅一年,除咗陸續將 Medium 嘅文章搬過來,當然就係同步喺兩個平台發佈新文章。
共勉之。
Narcissus Aries
Narcissus Aries
名字取於個人生日花及其星座;一直想寫好純愛、武俠、意識流題材嘅小說,但寫寫下總會變成黑暗、獵奇同色情,仲要全部未埋尾。寫緊長篇武俠小說《極光南下》,仲有等填坑嘅長篇小說《太刀傳》及《采妮》、短篇小說《豬場》,及其他一回完短篇故事同散文。請各位多多支持。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容