編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(卅伍)

2020/11/27閱讀時間約 8 分鐘
星期五,公眾假期,狎鷗亭江濱。
冇錯,我決定將琴晚發生嘅嘢,話俾 Chloe 知。
唔好誤會,我唔係諗住同 Colette 散咗就急不及待要同 Chloe 一齊。我係仆街,但未至於咁仆街。我咁做,係因為喺我同 Colette 傾偈之前,我接到美恩嘅電話。
美恩同我講,早兩日佢同 Chloe 食晏,發覺佢悶悶不樂,對眼有啲腫,好似喊過嚟。問佢發生咩事佢又唔肯講,有啲擔心佢,於是問我知唔知咩事。
知,點會唔知啫,你個好弟弟喺上星期六打完波之後,喺甜蜜蜜兼毫無預警嘅情況之下,向你個好妹妹掟咗個核彈之嘛。我認,當時嘅我,除咗係想搞清楚件事之外,唔多唔少都有少少情緒上嘅宣洩。每當我諗返起 Chloe 滿面淚痕、楚楚可憐嘅樣,我都覺得好心疼。
呢種心疼,除咗 Colette 之外,就只有 Chloe 一個可以令我咁。
我同美恩講,等我同 Chloe 傾吓啦。
「蠢蛋,你冇事吖嘛?」Chloe 嘅聲音,又一次將我帶回現實。「你唔係想同我講,你要返美國吖嘛?」佢越講越細聲,我諗呢個恐懼經已折磨咗佢好幾日。
我望一望四周,原來我哋又企返喺當日攤牌嘅位置。
「冇,我想同你講,Colette 佢 check 清楚喇,原來佢唔係有咗BB。」我嘗試好冷靜、唔帶任何情緒咁同 Chloe 講。
「咁即係你唔使返美國結婚?」佢對眼碌到兩個 100 圜咁大,望住我。
「唔使。」我俾佢碌都有啲怯,避開佢嘅視線。
Chloe 靜咗大約三秒,然後撲埋嚟用力咁攬住我:「好嘢!」
攬咗一陣,佢突然停咗落嚟、後退兩步、收起笑容、藐一藐嘴、好認真咁上下打量咗我一陣、然後好 cool 咁話:「其實你冇你自己想像中咁勁啫。」
死八婆吖,你係咪想親身試吓勁唔勁呀?
「唔差在話埋你聽,我同 Colette 真係分開咗喇。」講咗一樣,唔差在講埋呢樣。
「你……你講真㗎?」佢問得好認真。
「係。係咪感覺良好?」我問佢。
「嗱,唔好咁望住我呀!我講咗我冇要求過你為我做啲乜㗎!」危機解除,佢又回復一貫嘅百厭。
「我都冇話關你事。」係囉,關佢咩事呢?
「你……你唔好諗住要我接收你呀,我唔要㗎!」佢講嗰陣仲要退開兩步兼耍手擰頭。
「……」完全無言。我好撚後悔對佢心慈手軟,你隻竹篙精死高妹!
佢可能都 feel 到玩大咗少少:「喂呀,人哋同你講笑咋!嚟嚟嚟,等姐姐錫返!」然後佢錫咗我一啖。
「仲係唔開心呀?我帶你去做啲開心嘢吖!」連有酒凹嘅燦爛笑容都返咗嚟喇。
「咁我哋睇吓附近邊度有時鐘酒店,去做啲開心嘢啦!」我諗唔到唔抽佢水嘅理由囉。廿年後嘅今日講呢啲,可能會俾人 #metoo。
「죽을래 (Jugeullae / 想死呀)!你發吓夢先啦你!啱啱先差啲搞大人個肚你仲敢?開房吖嗱!時鐘酒店吖嗱!호색 (Hosaeg / 好色 / 咸濕)!」佢捉住我隻手臂係咁打係咁搣我;我諗,佢嘅心情總算平復咗喇。
죽을래!
「咁你今日想去邊呀?銀美妹妹!」美恩同我傾電話嗰陣叫佢銀美妹妹(Eun-Mi / 은미 ),金銀美!我當時忍笑忍得好辛苦。
「美恩講你聽㗎?」
「係呀,銀美!」
「咩啫,銀美個名都唔知幾靚呀!」
「係嘅,銀美!」
「韓國好多靚女都叫銀美㗎!」
「係嘅,銀美!」
「家陣好失禮你呀?」
「唔係呀,銀美!」
「我睇你走得去邊!」
「唔敢喇,銀美!」
然後畫面見到,兩個「大唔透」喺狎鷗亭江濱你追我逐。可以想像得到,如果我真係同「個名好靚」嘅「金銀美」一齊的話,以後嘅日子,都會吵吵鬧鬧咁過;唔嫌嘈的話都幾 cute 嘅。

午飯時間,江南 TGI Friday。Chloe 堅持要食餐好嘅,慶祝我暫時做唔成爸爸。
「其實,點解你哋會分手嘅?」Chloe 好奇咁問。
「之前嘅原因,我都同你講過啦;今次只不過係落實執行啫。」我唔想將件事講得好嚴重。
「係唔係同我有關㗎?」佢個樣有少少內疚。
「唔係啦,有冇你,結果都係一樣。」講真,同佢真係有啲關係嘅,但我就算拉埋佢落水,都於事無補,何必要多一個人過意唔去呢。
「其實我真係唔想搞到你哋分手㗎……」佢眼有啲紅;好明顯,Chloe 已經將成件事攬晒上身;何必呢。
「真係唔關你事㗎,傻妹。」我一邊講,一邊捉住佢放喺檯面嘅手。冇錯,呢次係我哋認識以嚟,我第一次主動咁拖住佢隻手。「我同佢,鬧分手都鬧咗大半年喇;今次算係求仁得仁,同其他人無關。」
佢輕輕捉緊我隻手,點頭示意。
「係呢,你頭先話,帶我去做啲咩開心嘢呀?」唔想佢再胡思亂想,我扯開話題。
「記唔記得,我上次帶你去睇風景飲酒嗰個天台呀?」我點頭回應。「我同阿姨講好,佢俾我整靚佢呀!你話我哋加啲乜上去好呀?」
「起多兩層拎去賣囉。」我隨口噏。香港人嘛,有地唔賣罪大惡極。
「唔好玩啦!正經啲呀!」佢嬌嗔;我硬係覺得,呢種口吻係喺美恩身上學返嚟嘅。
「咁你想整啲乜上去吖?」猶太人事事反問嘅談話技巧喺呢個環境運用一流。
「唔……未諗到呀,不如我哋食完嘢去睇吓咯?」佢眼碌碌咁望住我。
「好呀!」

星期六,纛島漢江公園籃球場。
最初嚟呢度打波,主要係就住喺附近嘅美恩。而家呢,就益埋 Chloe,因為佢就住喺對面河。
今日 Chloe 異常活躍,先同我 1 on 1,而家挑緊 Ricky 機。睇嚟佢已經放低晒上星期六發生嘅嘢。我哋琴日行咗半日,佢記低晒要買啲乜去整天台,我應承佢呢兩個星期內陪佢一齊整。
「今日妹妹開心返晒喇喎!」美恩坐咗喺我隔離。「我嘅好弟弟對佢做過啲乜呢?」
「我同 Colette 分咗手喇。」我好努力咁扮到好不經意。
「你諗清楚喇?」我以為同 Chloe 親近嘅美恩會因為咁而開心,但相反,從佢嘅表情,我覺得佢有啲擔心。
「唔。」我點頭。
「弟弟啊,你要諗清楚;」美恩非常認真咁同我講。「我當然想你哋喺埋一齊,但你要知道,一旦你揀咗佢,你嘅責任會好大。如果你哋日後有啲乜事,而又處理得唔好的話,對 Chloe 會影響好大。」
「姐姐,坦白講,」我仍然唔係好適應呢啲姐姐妹妹弟弟嘅對話,硬係有啲唔知點咁。「分手已經冇得挽回,但我同 Chloe……我仲未決定到;事情發生得太快,我仲未諗得好清楚。」
的確,我同 Colette 真正分手,都未夠 48 小時,形象化啲嚟形容,我仲係滿心傷痕未止血,係一顆淌著血的心。就算 Chloe 對我再好,我一時間仍然未能接受另外一個女仔。
「我明嘅,你連情傷都未醫好,又點可能即刻接受另一個人呢。」美恩對感情嘅了解同埋佢嘅同理心,令我隱約覺得,佢曾經喺感情上發生過一啲對佢影響好大嘅事。「其實你哋都係交往咗好短日子啫,花多啲時間去了解多啲對方,先至決定都未遲。」
「總之,當你決定咗之後,你真係要全心全意對佢好啊。」美恩嘅語重心長,令我覺得我真係要好小心處理同 Chloe 嘅感情。
When I pronounce the word Future,
the first syllable already belongs to the past.
When I pronounce the word Silence,
I destroy it.
When I pronounce the word Nothing,
I make something no nonbeing can hold.

同日較後時間,狎鷗亭某 cafe。
「銀美妹妹。」我仍然努力學習緊,韓國人呢種姐姐妹妹哥哥弟弟嘅講嘢方式。
「Alan 哥哥。」Chloe 好似南紅望住謝賢咁嘅表情,完全冇笑意。
「算吧啦,我投降!我都係叫你 Chloe 算喇。」起晒雞皮,我驚妹多兩嘢連性慾都冇埋。
「哈哈哈哈!你要慢慢習慣吓喇,蠢蛋哥哥!」Chloe 笑住飲咖啡。
「你有冇諗過,改名叫銀花(Eun-Hwa)?」咁係吖嘛,金銀花清熱呀。
「你講咩呀?」佢當然唔明;輕輕打咗我手臂一下。
「不如叫 죽고징 (Juk-go-jing / 竹篙精;韓文我作嘅)?」
「죽고징 咩嚟㗎?」佢不解。
「Bamboo spirit,又高又瘦成支竹咁嗰啲。」我嘗試解釋竹篙精呢個概念。
「죽을래 ?!」佢又打我。
Chloe 一直都同我坐埋同一邊梳化,然後佢繑住我隻手,伏咗喺我膊頭聽音樂。
其實,喺我未有決定之前,我喺咪要同 Chloe 劃清界線,減少呢類情侶間嘅肌膚之親呢?
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!