Poem / Leave a trace

2021/09/01閱讀時間約 1 分鐘
I want to leave a trace
that no one can keep track of
Shining orange or brownish beige
I left my words in my palette of grey
The wave is image on the films
Different colors and the opposite hue
Reflecting each other, another, for others
The mind of mine is the reason why
I feel exhausted
It’s never a lie

如果你有喜歡我的詩,或喜歡我讀出自己的詩,或任何創作,歡迎你在下面的綠色 LIKE BUTTON 按1-5下,或按下面的連結贊助我每月5美元,每一分的贊助都會給我更多的信心去創作,謝謝你路過支持!祝好!

Liker.social: shirleyleung0716
個人專頁 | Shirley Leung 的創作空間
個人 IG 攝影集 | @ shirleyphotographycorner
方格子 | Shirley Leung 梁雪莉
Medium | Shirley L

SPONSOR ME
為什麼會看到廣告
38會員
79內容數
我寫的散文,有中有英 I write in Chinese and English. Writing as therapy. 行過路過咪錯過!
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!