【激光去斑】2022最新皮秒激光去斑療程推薦連優惠價格資訊

2022/03/28閱讀時間約 1 分鐘
好快又踏入美白去斑嘅季節,講到最有效嘅方法,相信好多人都同意皮秒去斑係最hit又最work嘅方法,無論係大大小小、深淺不一嘅色斑,都可以好快速咁去除。嚟到2022年,就同大家比拼一下最新皮秒激光去斑療程價格資訊啦!
皮秒去斑價錢
搵咗幾間比較多人識嘅皮秒激光去斑試做,大家可以參考一下2022年最新皮秒激光價錢:
Perfect Medical寫到明冇效包退,但有d網友話上到去變左成6位數字皮秒去斑療程,有d甚至被人疲勞轟炸咗幾個鐘,睇到呢度,我已經即刻放棄咗呢間,我怕有伏味呀!
另一間比較多人講嘅係Dr. Protalk,我自己用試做價$369做過佢地嘅皮秒去斑,佢地只係會打係我肉眼睇到嘅斑上面。做咗一次之後皮秒去斑療程睇唔到有明顯效果,過程都有d痛,我自已認為Dr.Protalk比較適合有輕微色斑問題嘅人。
至於最後想講嘅係oasis medical,佢係用現今最新嘅皮秒去斑機pico4genius,用最快速度無痛直接擊碎深層色素,同時刺激膠原增生,去斑又可以嫩膚。我都join咗佢地trial,試過之後就幾鍾意只係一次Pico4genius皮秒去斑treatment就已經睇到皮膚白淨左連斑都淡咗,所以我最後join咗5次Pico4genius皮秒去斑plan,不過做咗3次d斑已經淡咗好多啦!
而家佢哋Pico4genius皮秒去斑試做都係$488,而且仲包埋1次Hifu,真係好吸引呀,暫時所見真係搵唔到有其他平得過佢,一個價錢就可以同時做PICOLASER + HIFU 瘦面,有興趣可以網上登記。
Pico4genius>; >http://bit.ly/2BpUQY1
# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius
    beauty me me me
    beauty me me me
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容