Lego屋(四):Dakbatgol Mural Village.Busan@所有村民參與壁畫創作

2023/08/21閱讀時間約 5 分鐘

廣東話旅遊資訊


raw-image


今日帶大家嚟到第四個Lego屋


名稱:Dakbatgol Mural Village/닥밭골 벽화마을/竹田谷壁畫村

地址:동 Mangyang-ro 170beon-gil, 동대신2 Seo-gu, Busan


我係搭70號巴士去,喺Mangyang-ro落車,然後走入一個有電梯嘅室內觀景台,撳B2掣,落到最底層。就見Dakbatgol Mural Village嘅辦公室。


raw-image


職員開緊會,我推門入去,有一位男職員出嚟同我介紹景點,仲比咗介紹單張我。


raw-image


但係張單張奇奇怪怪,好難理解方向,唯有靠自己搵。於是沿著村入面每一條小路窄巷,搵出所有景點。


raw-image


Dakbatgol Mural Village係近期受注目嘅釜山旅遊勝地。由於釜山地區地勢狹長,山多平地少,韓戰之後,難民紛紛湧入,沿住산복道路形成咗板子村。而呢條道路至而家仲然係連接山區嘅重要道路。其中最有代表性嘅就係「망양로」,而喺呢度以下就係竹田谷壁畫村,又叫做「幸福村」。呢個被稱為「無頂藝術館」嘅村莊,透過釜山市嘅公共藝術項目,變身做咗壁畫村。值得一提嘅係,呢個村莊嘅所有居民都參與咗壁畫嘅製作,呢樣令呢個地方更具深遠嘅意義。


raw-image


Dakbatgol Mural Village入面嘅壁畫,展現咗從可愛嘅兒童繪畫,到居民個人故事同精美作品嘅多樣性。喺呢啲洋溢人情味嘅壁畫當中,傳遞出溫暖嘅情感。附近學校傳嚟嘅細路笑聲同吹奏嘅直笛聲,同巷仔上嘅作品相得益彰。


raw-image


同釜山最有名嘅「甘川文化村」比較,早於佢建設嘅Dakbatgol Mural Village仲唔係咁眾所周知。每年10月至11月之間,街頭藝術節喺呢度舉行,意味住慶祝1953年村莊大火之後唔再發生災害,村莊從此變得繁榮。另外,抵達「망양로」嘅時候,行山嘅路上,您會發現「Stairs of Wishes, Somang Stairs/소망계단 경사형모노레일/希望之梯」,呢個係Dakbatgol Mural Village必去嘅景點之一。呢個有192級階梯,鑲嵌咗靚麗嘅花朵嘅「希望階梯」,佢嘅名字實實在在代表咗好多人嘅願望。人哋相信,上落呢個階梯嘅過程中,如果許咗願望,願望就會實現,所以叫做「希望之梯」。


raw-image


有人話,上落呢條樓梯嘅時候,級數有時會增加,有時會減少,所以都叫做「手風琴樓梯」。真係咁詭異?人哋上落樓梯嘅時候許下願望,相信願望會成真,所以叫做「希望之梯」。喺建造之前,原本喺呢個地方有一塊叫做「動子石」嘅傳說,人哋相信許願喺呢塊石頭上,願望會成真。但係隨住道路嘅修建,呢塊石頭消失咗,之後人哋開始喺樓梯底部嘅泥土堆揾到動子石嘅正能量,相信呢股能量會順住樓梯上升,所以開始係行樓梯嘅時候許願。


raw-image


我正想行上去嘅時候,望見有一架電動纜車落緊嚟。天口熱,梗係做電動車上去啦!


raw-image


呢架係單座電動車,成條樓梯分兩段,所以去到中間要轉車。記住每一段你都要撳3字,唔係嘅話,你會喺中途落車。上到最頂嘅時候,原來已經有街坊阿嬸喺度等車。我問佢哋係咪日日都搭呢架車上落,佢哋話係呀。可以想像之前冇電動車嘅時候,佢哋日日都要上落192x2級階梯,都幾係嘢!


raw-image


我係喺下晝兩點午去到,唔係太多人等。當我行返落去底層嘅時候,已經有8個遊客喺度等緊上車。


raw-image


心水清嘅你會問,點解我會將Dakbatgol Mural Village呢集擺喺Lego屋系列?答案就係當你想到頂層嘅時候,你會又見到Lego屋。


raw-image


其實嚟呢度嘅路途唔算太輕鬆,因為要行過釜山嘅山坡路,稍微需要一啲力。但係,行嘅過程中,可以欣賞到獨特嘅山坡路風景,呢度嘅山坡路係釜山特有嘅彎彎曲曲,而啲陡峭同數目眾多嘅樓梯,都冇咁枯燥。


raw-image


竹田谷壁畫村原本係叫做「高分村」,係屬於釜山的東大信2洞地區,村巷係以壁畫同雕塑裝飾,非常適合散步同影相。呢度仲有「1953巷公園」,少少上坡,可以一覽村落風景。


raw-image


如果係藍天底下影相,可以留低張村落背景嘅相。而且,村落內嘅巷仔有好多壁畫同雕塑,睇落都幾有趣。


raw-image


睇番佢比我嘅壁畫村指南,可以發現你可以睇到多達13個壁畫。探索過程一定好有趣。有「正能量樹」壁畫、「幸福希望樹」、 「韓紙村花園」、「村落幾何花園」等,壁畫都有命名。正對面有 '닥밭골幸福中心',見到 '學校的惡靈靈感' 雕塑。呢度係為村民而設嘅小休息處,亦有不少節目,仲有一間細細嘅咖啡店,係一個村落展覽館。


raw-image


呢個雖然係小小嘅釜山區,但仲可以欣賞到山坡道風景,仲有用壁畫同雕塑表現嘅村落歷史同故事,仲可以睇到Lego屋。所以我覺得呢度真係好特別,好值得用半日嚟探索一下當中嘅故事。


raw-image


最後,當我落山去到山腳嘅時候,喺路口見到一間好似有展覽品嘅地方,就推門入去。原來係一間推廣長者文化活動嘅志願團體。


raw-image


裡面有一位女設計師,教緊一班長者做公仔手工。簡單講就係製作韓國生活縮細版公仔。


raw-image


有一位男長者好熱情咁介紹比我識佢哋做緊乜(雖然我聽到一頭霧水),佢仲請咗我食蕃薯,飲杯茶。


raw-image


睇番資料,原來佢哋啱啱係4月做完展覽。


raw-image


我成日都覺得旅行嘅驚喜就有呢啲嘅突發嘅片段,可以同當地人溝通下,了解下佢哋嘅生活。


raw-image



#Dakbatgol Mural Village

#닥밭골 벽화마을

#竹田谷壁畫村

#cantonese

#cantonese travel information

#Korea

#Busan





請支持我:

買件T-shirt👉https://storeAN.redbubble.com

買杯咖啡👉https://ko-fi.com/lawan

睇個video👉https://www.youtube.com/channel/UCf3bmlDtj4yDQqFxzcOZVyw

3會員
79內容數
故仔嘅專題包括世界國地旅遊熱點同埋秘境,有小鎮同埋城市,重要係包括當中嘅小故事。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!