Taylor Swift - My Boy Only Breaks His Favorite Toy【英文歌曲翻譯】

2024/04/22閱讀時間約 0 分鐘

[Verse 1]

Oh, here we go again

哦,我們又來了

The voices in his head

他頭腦裡的聲音

Called the rain to end our days of wild

引來雨水終止我們狂熱的日子

The sickest army doll

最病態的玩偶

Purchased at the mall

在商場買的

Rivulets descend my plastic smile

細流沿著我的塑膠般微笑滑落


[Pre-Chorus]

But you should've seen him when he first got me

但你應該看見他第一次拿到我的時候


[Chorus]

My boy only breaks his favorite toys, toys, oh

我的男孩只是打破他最喜歡的玩具,玩具,哦

I'm queen of sand castles he destroys, oh, oh

我是他摧毀沙堡的女王,哦,哦

'Cause it fit too right, puzzle pieces in the dead of night

因為它太合適了,在午夜的拼圖片段

I should've known it was a matter of time, oh, oh

我應該知道,這只是時間問題,哦,哦

My boy only breaks his favorite toys, oh, oh

我的男孩只是打破他最喜歡的玩具,哦,哦


[Verse 2]

There was a litany of reasons why

有很多原因

We could've playеd for keeps this time

我們這次可以玩得開心

I know I'm just repeating mysеlf

我知道我只是在重複自己

Put me back on my shelf

把我放回我的架子上

But first, pull the string

但首先,拉一下繩子

And I'll tell you that he runs

我會告訴你他為什麼離開

Because he loves me (He loves me)

因為他愛我(他愛我)


[Pre-Chorus]

Cause you should've seen him when he first saw me

因為你應該看見他第一次看到我的時候


[Chorus]

My boy (My boy), only breaks his favorite toys, toys, oh

我的男孩(我的男孩),只是打破他最喜歡的玩具,玩具,哦

I'm queen (I'm queen), of sand castles he destroys, oh, oh

我是(我是)摧毀沙堡的女王,哦,哦

Cause I knew too much, there was danger in the heat of my touch

因為我了解得太多,我的觸碰充滿危險

He saw forever, so he smashed it up, oh, oh

他看到了永遠,所以他把它粉碎了,哦,哦

My boy (My boy), only breaks his favorite toys, oh, oh

我的男孩(我的男孩),只是打破他最喜歡的玩具,哦,哦


[Bridge]

Once I fix me

一旦我修好自己

He's gonna miss me

他會想念我的

Once I fix me

一旦我修好自己

He's gonna miss me

他會想念我的


[Outro]

Just say when, I'd play again

只要說一聲,我就會再玩

He was my best friend down at the sandlot

他曾是我在沙地上最好的朋友

I felt more when we played pretend

當我們假裝玩耍時,我感覺更多

Than with all the Kens

比所有的肯尼更多

Cause he took me out of my box

因為他把我從盒子裡拿出來

Stole my tortured heart

偷走了我的痛苦的心

Left all these broken parts

留下了所有這些碎片

Told me I'm better off

告訴我我會更好

But I'm not

但我沒有

I'm not, I'm not

我沒有,我沒有

9會員
106內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!