英國生活 - 洗牙記

閱讀時間約 5 分鐘

英國生活 - 洗牙記

raw-image



1. 黎咗英國都一段時間,我諗諗下不妨記低一啲生活上面既事黎同大家分享下。不過又係帶定頭盔先,英國咁大,每個地方既風氣、治安、社區既和睦程度都有所不同,加上每個人既性格、過到黎英國既感受都係唔同,我啲分享,你哋睇下、參考下係OK既,但係英國呢個地方合唔合適你,你要唔要移民,你哋自己考慮清楚先好落決定。


2. 因為啱啱洗完牙既關係,所以呢個新專欄既第一篇文不妨就講講我響呢度洗牙既經歷,反正我都係得閒先會寫下,唔需要由我搬黎Manchester既第一日開始慢慢講。


3. 移民咗過黎英國既朋友應該都知,要響英國註冊NHS既Dentist並唔容易,尤其是COVID疫情期間,佢哋好似係停止咗接受新症,到而家疫情過咗兩年之後先至好返少少。


4. 至於點樣註冊唔好問我haha,因為我有個好老婆,係佢幫我哋一家大細搞註冊既,不過我知道既係佢其實都搵得幾辛苦,果陣又電話留言同埋留Email等啲牙醫診所回覆。


5. 最後我哋一家係先後響兩間唔同既牙醫診所註冊咗既。先前第一次check牙果間就比較遠(雖然揸車都係二十分鐘左右就到),不過因為唔想太耐都未check到牙所以佢有位既時候我哋將就住註冊咗先。


6. 第一間既牙醫診所其實入面啲人幾nice既,但係個牙醫都算check得有啲求其,可能係我哋差唔多收工時間先過去,佢又想早啲有得走,所以快快脆脆咁應付咗我哋一家四口就算喇啩。


7. 我哋當下其實都有啲不以為意,係返到屋企既時候,老婆突然話睇返我哋比個錢既check list,係應該包埋X光照牙既,但係我哋就冇做到呢part,當時牙醫連提都冇提過,我哋send email去問返,佢最後先覆返我哋,話個牙醫當時睇完我哋啲牙,覺得我哋棚牙幾靚,唔照X光都得喎,如果想照都唔緊要,我哋可以約個時間再照過,唔收錢。


8. 其實唔係收唔收錢既問題(事實上我已經比咗錢),如果真係好似佢Email咁講,牙醫當下係咪應該就同我哋講清楚呢?然後先建議我哋唔照X光,再由我哋決定吖嘛,我覺得擺明係趕收工啫。不過佢真係咁坦白回覆果下好嘢…


9. 好彩疫情之後,牙醫新症既waiting list係加快咗速度清理既,所以唔駛等多一年再去果間牙醫診所,我哋就已經排到去另一間近少少,距離屋企步行都係十五分鐘既牙科診所。行十五分鐘!呢個距離響英國黎講真係極近!


10. 其實可能咁啱好彩架咋,響第二間牙醫診所先後遇過兩個牙醫,一個檢查、另一個補牙洗牙,兩個既態度都好唔錯,幫我哋一家檢查都好細心,而今次仲真係照埋X光片添,結果我哋一家大細都冇乜大問題,除咗我。


11. 我大概幾年前響香港食飯既時候,咬中舊鐵崩咗其中一隻臼齒既中間,響香港補過,但係應該補得唔係幾好,補牙舊嘢一路以黎都形住會甩會甩咁,最後黎到英國之後真係甩咗,不過今次補牙呢個用料同態度都好唔錯,至於手勢…唔知係咪英國人慣咗比人粗暴對待,雖然打咗麻醉針,但其實都有啲痛,不過補完之後,同響香港補果次感覺係唔同,上次個感覺係塞咗舊嘢入去,今次係好似搵咗啲嘢填滿咗個牙窿,到目前為止都暫時唔覺得會有跌落黎既跡象。


12. 另外可以講埋洗牙,都係第二間診所,同一個牙醫去洗,態度都係好好,不過手勢都係果句「唔知係咪英國人慣咗比人粗暴對待」,我諗都真係我呢世人入面洗過最痛既洗牙…雖然未至於痛到忍唔到,但呢啲痛楚真係希望可免則免…佢同我洗完牙之後,我係成口都係血…


13. 可能響出發黎英國之前因為疫情冇得洗牙既關係,dup到今年先洗啲牙比較污糟,所以個牙醫先至起勢係咁出力洗洗洗洗洗,希望下次洗牙果陣可以輕力少少…


14. 不過又咁講,就結果而言,其實真係洗得幾乾淨下(咁大力咁痛,唔乾淨有鬼),甚至我覺得比起香港幫襯開果個牙醫洗得更加好,清潔得更乾淨。


15. 最後都係帶多次頭盔,我覺得遇到個牙醫好唔好都真係撞彩,我都係去到第二間牙醫診所先遇到個好啲,你哋如果真係排隊之前其實可以去google上面睇下佢哋既review同評分,呢度都幾多人會評分。


更多專欄內容︰ https://www.leafopenleafopen.com/unprofessional9up

更多小說內容︰ https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B/portfolio



#英國生活日常 #專欄 #英國生活 #移英生活

#英國洗牙 #曼徹斯特 #洗牙 #英國洗牙 #Manchester

#移民英國 #NHS #NHSdental


廣告時間 -


ig: leafopen3

instagram.com/leafopen3

fb: leafopenleafopen

facebook.com/leafopenleafopen

方格子︰ https://vocus.cc/salon/leafopenleafopen


如果有興趣睇下我既其他寫作作品,可以上 leafopenleafopen.com 或者 https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B


如果覺得我寫嘢OK想請我飲杯咖啡支持下我既,可以上 https://www.penana.com/membership_plan?id=52938 或者 https://m.penana.com/stream?id=52938


    業餘小說、專欄作家,Penana 特約駐站作家 小說作品包括: 《我和一個o camp女女的故事》 《我和鄰居大姐姐的故事》 專欄: 《不專業專欄》系列 如果欣賞小弟,可以加入訂閱計劃支持下,當用每月HK$8當請我飲杯咖啡,連結在下方,多謝! https://m.penana.com/stream?id=52938
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
    Thumbnail
    avatar
    黑貓老師
    2024-06-29
    防曬產品係數測試報告彙整(2024年)從2014年起,自己對於市售防曬產品的效能產生了濃厚的興趣。因為當時候發現不少產品的防曬係數其實標示是有問題的,像是原本應該是人體測試的SPF與PA數值,實際上沒有做,只用機器測試的數據來充當,但這兩者卻有很大的差異。像是防曬係數其實有強度、廣度與平均度三個面向需要一起判斷,但多數廠商並沒有完整標示
    Thumbnail
    avatar
    邱品齊皮膚科醫師
    2023-04-27
    英國生活甘苦談與英國紳士Andy 深談英國社會問題後,我直接前往他介紹的Barnardos機構應徵愛心志工。據Andy 描述Barnardos是一間專門救助弱勢兒童家庭的組織、平日販賣著大眾捐贈的二手物品與衣飾。很幸運地、走著走著馬上就在大街轉角看見了一間顯眼綠色裝潢的店...
    Thumbnail
    avatar
    艾莉絲
    2024-04-06
    英國全球人才簽證申請說明與流程公開|台灣劇場技術人員 FuFu 專訪,把生活活成自己喜歡的樣子FuFu 是一位來自臺灣的台灣劇場技術人員,她在臺灣劇場工作多年,後來獲得英國全球人才簽證,回到倫敦求職。在這篇文章中,她分享了申請全球人才簽證的經驗、申請時程和費用等詳細資訊,並提供了一些建議和技巧。
    Thumbnail
    avatar
    Yuwen C
    2024-03-24
    英國生活小確幸:終於擁有自己的廚房和電鍋在林肯落地生根後,作者終於擁有了屬於自己的廚房,並且感到心滿意足。文章內容描述了作者購買廚具的過程,以及經歷了在英國煮飯的挑戰和後來擁有電鍋後的改變。作者分享了電鍋煮飯的便利性,以及對於蒸菜的使用。結尾表達了對於煮飯改善後的滿足感。
    avatar
    Tina in UK
    2024-03-24
    英國宿舍生活的文化衝擊:從洗碗文化到餵鴨驚魂記這一篇文章講述了我在英國宿舍生活其間,與來自不同國家室友間發生的事情,包含生活習慣的不同和生活態度的差異。 台灣俗諺說:「髒髒吃,髒髒大。」 英國人不只停留在吃,他們說:「What doesn't kill you makes you stronger!」
    Thumbnail
    avatar
    Yawen
    2024-02-02
    英國生活點滴 - 傳統英式早餐今日終於得空出門吃早餐+寫日記,在我家附近的英式早餐,能吃的就只有幾家。 傳統的英式早餐包含有香腸,培根,太陽蛋(或是炒蛋),蕃茄,焗豆,烤吐司,炒洋菇,炸薯餅,black pudding (有點像豬血糕)和炸麵包,不過black pudding 和炸麵包在我家這裡很少店家有提供。素食的英式早餐就
    Thumbnail
    avatar
    桃園李小姐
    2023-10-12
    英國生活點滴-我被歧視了在英國生活多年, 很多人問我有關種族歧視的事, 我還真沒在英國被種族歧視過, 畢竟在台灣長大, 台灣的種族歧視更是嚴重. 大學畢業後我在男性為主的行業工作, 一樣的建議由我提出時根本沒人理我, 如果是由一個40多歲的中年男同事說的, 大家都頻頻點頭表示贊同, 年齡歧視性別歧視我已經很習慣, 台灣英
    avatar
    桃園李小姐
    2023-10-07
    英國生活點滴 - 鄰居呀鄰居近來無心寫文章, 考過駕照已經是好久前的事了,私生活被鄰居攪得一團亂, 還和先生大吵了一架, 現在想想很不值得, 人生有很多無解題, 只能在網路上吐吐苦水抒發一番. 在有孩子之前, 鄰居Jo的一雙兒女(Ryan,Daisy)對我是異常熱情, 不知道是不是因為我是街上唯一的黃種人? 總之每次看到我都
    avatar
    桃園李小姐
    2023-07-30
    英國生活點滴 - 解鎖駕照關關難過關關過, 經歷了無數的周折, 終於成功拿到了英國自排小轎車駕照. 網路上有很多如何在英國考駕照的資訊, 在這就不再贅述, 這張駕照得來不易主要是因為當初要考駕照的時候政府決定封城, 然後我在封城期間懷孕了, 封來封去我的筆試最後過期, 等到開始能考筆試後, 還要排好幾個月才能考, 因為像我
    avatar
    桃園李小姐
    2023-07-29
    [英國日常] 我所喜歡的英國生活沒有比較好,只有比較適合而已。就像談戀愛,要找的不是更好的人,而是更適合自己的人。這是我的基本觀念。所以對我來說,台灣很好,日本很好,英國也很好,他們都有自己特色的好,而沒有一個地方,能面面俱到的完美,而我這篇寫下的,是我所觀察到我自己喜歡英國的理由。
    Thumbnail
    avatar
    我是社會反指標
    2020-04-19