深圳杜牙根大牙加美國材料補牙加美國Lava全瓷牙套,6000出頭全部搞掂!

閱讀時間約 1 分鐘
上個月食荔枝個陣發現後面有一粒大牙一直痛,夜晚訓都訓唔好!!!!!食咗幾日止痛藥發現冇用之後真係頂唔緊,我就打算去睇牙!本身想去政府牙科,但係根本約唔到!!然後我姑媽3月個陣有落深圳去睇牙,佢覺得都幾好就介紹翻我去,當日我就book位,超好彩第二日就有位哈哈哈哈
佢哋就喺羅湖口岸附近,不過我係第一次去所以就選擇打的,打的用咗10蚊咁樣,然後當日有治療嘅話仲可以claim車費,記得摞的士飛就可以
去到填好資料之後姑娘就先帶我去照xray同CT,然後就帶我去見牙醫,牙醫幫我初步檢查之後就睇我嘅X光片,同我講解我嘅牙齒情況,佢話我隻牙蛀牙幾嚴重已經到神經線,要杜牙根!!聽到之後超後悔之前發現佢黑做冇理!因為我隻牙仲崩咗一隻角,所以牙醫建議我順便做個瓷牙套,唔係嘅話好容易就崩!
佢哋有唔同嘅package,最後我就揀咗最好嘅美國lava個隻,加上補牙麻醉檢查杜牙根先6000出頭,因為之前有去過其他牙科,哩個價格算係超抵!
今日戴好牙套整個療程搞掂!去咗6次,用咗1個半月咁樣,每次隔一個禮拜,醫生手勢真係唔錯,治療個陣見我緊張仲慢慢安慰我!治療嘅工具都係當住我面拆開,幾乾淨衛生!
地址:深圳市羅湖區廬山大廈B座21樓,假如要去嘅話記得先BOOK位!
0會員
1內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
用感動渡過難關,用身份讓人聽你的話推薦兩個優質的podcast給大家,一個是「下一本讀什麼,Ep.307 《如何讓人聽你的》讀後感」,第二個是「劉軒的How to Ep.261 董舜文:當你找到真正的熱情,即使苦,都是幸福的泉源」,內容非常實用,歡迎大家一塊來聽聽看!
Thumbnail
avatar
starain
2024-01-22
【嘿!我想在這待一整天】雲之上圖書館,深山裡的溫暖國度|2023自駕遊四國檮原町立圖書館(雲之上圖書館)是一個溫暖小巧、讓人很想待在裡面的圖書館,是日本知名建築師「隈研吾」的作品之ㄧ,裡面還有一面給小孩玩的攀岩牆唷!
Thumbnail
avatar
烹飪睡覺泡茶喝 (Camellia)
2023-09-28
深圳牙科推介,北上深圳杜牙根復診+大梅沙海灘一日遊share~ 月初去深圳維港口腔下沙店做咗杜牙根,過咗兩周時間已經復診咗兩次啦!依家我畀大家share下北上深圳兩次復診嘅趣事!因爲第一次治療完佢哋姑涼已經安排復診時間,等候時間同姑涼傾咗一下,發現佢都係香港人!就好親切傾咗很耐,又問佢深圳有邊啲好玩嘅地方hhh 復診過程都比較輕松,好快就搞定咗,都係黃醫生幫
Thumbnail
avatar
唐晓琪
2023-08-23
深圳補牙杜牙根,深圳睇牙分享,維港口腔補牙杜牙根真嘅好-喺福田下沙分院之前喺深圳嘅一間診所睇牙,補咗三隻牙,宜家有一隻仲係好痛,唔想返之前嗰間診所睇牙,醫生睇著好似啱啱畢業嗰種,好年輕。 之後睇到無線臺推薦深圳維港口腔,都有朋友推薦過呢間牙科。WhatsApp咨詢佢哋牙科,睇咗醫生介紹,覺得都唔錯,就先去預約檢查睇下。佢哋牙科booking後文問診金,拍片檢查都係免
Thumbnail
avatar
NanChen
2023-08-11
分享北上深圳補牙+杜牙根+牙冠經驗,深圳牙科收費推介,附KK ONE商場飲食推介! 北上深圳福田飲食同埋睇牙嘅一天share,點解要大費周章去深圳睇牙咧? 梗系系深圳牙科收费平拉!問過深圳朋友推介嘅牙科,比較可以去面診嘅叫維港口腔,前幾天喺TVB無線台都有睇到佢哋牙科广告,剛好有朋友推介,就問佐朋友提前喺佢哋維港WhatsApp上book位,約好佐去福田嗰間維港口腔下沙店睇牙。
Thumbnail
avatar
唐晓琪
2023-08-04
深圳驚現想跳X的亞馬遜中國賣家,跨境電商圈大暴雷!中年電商男子心得: 中國大外宣的"穩中向好",聽聽就好,疫情三年打擊中國國內電商經濟,再加上國外訂單疲軟,許多企業紛紛轉向跨境電商,類似亞馬遜這類大型平台,但中國國內各地企業暴雷肯定是遲早的事,隨之而來的拖欠供應商款項、欠員工薪資、老闆跑路的情況已經多不勝舉。
Thumbnail
avatar
中年電商男子
2023-06-09
深圳植发手术有危险吗?  深圳植发手术有危险吗?【专业植发找雍禾】自我保护的意识与生俱来,不论做任何事情人们都要确保自己的安全度。因此人们在接受植发手术来改变脱发现状的同时也在担心植发手术是不是有危险的问题,那么深圳植发手术有危险吗?下面我们就通过植发技术来分析各方面的危险度。   深圳植发手术有危险吗?   雍禾植发
Thumbnail
avatar
澳門雍禾植髮
2020-11-16
深圳植发靠谱么,植发的效果究竟怎样?  所有做植发的发友最纠结的应该就是植发医院的选择问题了,植发市场上的植发医院千千万,不知道哪一个才是最好的,今天小编就来给大家唠唠植发医院的选择,一个好的植发医院应该具有以下特征:   1、正规性   首先是医院正规,医院具有当地工商局颁发的经营许可证书和卫生局颁发的医疗执业许可证书,这两个是国
Thumbnail
avatar
澳門雍禾植髮
2020-11-16
深圳植发发际线植发手术靠谱么  深圳植发发际线植发手术靠谱么【专业植发找雍禾】植发是靠谱的,发际线植发属于植发的一个类目,效果自然是可以保证的,但是目前网上植发失败的消息比比皆是,很多人一直关注着植发但是没有植发的发友们可能就产生了怀疑,植发是不是效果并没有这么好?小编这里要给植发证明了,植发是靠谱的,植发这所以失败跟你选择的
avatar
澳門雍禾植髮
2020-11-16
深圳植髮手術需要開刀嗎  深圳植髮手術需要開刀嗎?【專業植髮找雍禾】隨著科技的髮展,脫髮不再是頭頂的“癌癥”,治療脫髮的方法也層出不窮,不過從效果和安全性來看,植髮手術一直是治療脫髮最好的方法。但是不少朋友對植髮缺乏了解,當聽到手術二字,難免會擔心后遺癥問題。植髮手術一定要開刀嗎?植髮會不會留下后遺癥?下文雍禾植髮專家為
Thumbnail
avatar
澳門雍禾植髮
2020-09-29