澳門-珠海剝牙記,終於剝咗智慧牙喇

2023/11/11閱讀時間約 1 分鐘

身邊好多朋友都同我之前一樣擔心去大陸睇牙會中伏,今日就同各位分享下我近排去珠海剝智慧牙嘅體驗,希望對各位有所幫助。

前排智慧牙痛,於是乎係Facebook search 澳門牙科邊家好 ,唸搵近d嘅,就預約咗公司附近嘅醫院,醫生檢查我棚牙,隔離會有姑娘做好記錄,最後話有兩隻牙需要掹,好頭赤嘅係剝牙mop 1500每隻,話係公價,我唸著公司冇牙齒醫保,打算考慮下。啱好在小紅書睇到網友推薦珠海嘅維港口腔,評價幾唔錯,我又係Facebook search咗下,發現價錢好實惠,影x光係免費嘅,距離澳門好近,於是乎我book好咗時間過去剝牙。

診所位置好容易揾到,過咗關口再行10分鐘左右就到啦。診所環境乾净,姑娘好熱情,會問我有冇食早餐,有免費嘅茶水同小零食提供,服務廳仲放著粵語歌仔,心情都變靚咗唔少。

raw-image

影完片之後陳醫生好有耐心嘅同我分析牙齒問題,話剝左邊上下兩隻智慧牙價錢要1000人仔,我感覺價錢公道實惠。於是乎繳費後就開始手勢啦,醫生手勢好好,會提醒可能有d痛,叫你做好心理準備。整個剝牙過程好快,幾分鐘就搞掂。醫生全程都超級溫柔,剝完牙医生攞棉花俾我,話要塞半個钟之後先可以整出嚟。

剝完牙後前兩日塊面係有d腫嘅,但宜家已經完全消腫,拆咗綫之後感覺食嘢都開心好多,唔會再卡牙縫,今次剝智慧牙嘅體驗好唔錯,完全冇中伏。



0會員
5內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!