這是誰的錯?

2017/04/09閱讀時間約 1 分鐘
 
 

畢咗業咁耐,有時都會諗吓究竟當年係學校到底學咗啲咩?

 

我諗咗好耐都諗唔到,原來我對於接受了20年嘅香港教育只感到一片空白。

 

香港教育就是為考試而存在,而考試形式又是那麽死板,只要求學生答標準答案,直接扼殺了我哋嘅創意、獨立思考和學習興趣。 而學校嘅要考核嘅學科內容又係異常地多,老師一般都不太可能會教得完。結果老師被迫加速講書,學生沒有時間去消化知識,有時候老師教唔曬更要學生在家中自修。

 

結果依個垃圾制度出嚟嘅學生都係一模一樣,大家都只係精於短期記憶,對資訊不會有懷疑,全部不求甚解的塞進腦子裡。考試過後學過嘅東西都被放進去資源回收箱。

 

被廢了武功嘅我哋出到嚟社會,才發現原來自己白白浪費了20年青春。而這時候製造這垃圾教育制度嘅上一代卻反轉頭話我哋唔識思考、質素差。

 

請問世界上有比這更荒謬的事嗎?

一個人
一個人
一名註定買不到樓的香港八十後。著有繪本「廢柴人有嘢講之SoSadBut豬」的。大學時期讀自己無興趣的科目,畢業後打一份自己討厭的工作,每日過着行屍走肉的奴役。某日終於再也忍受不了,突然拿起筆在畫火柴人漫畫,一直畫到現在。可能是世界上畫功最差的漫畫家。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!