「For Sale」or not「For Sale」,日劇《四重奏》俾我嘅啟發。

閱讀時間約 3 分鐘
《DSE幻想校園(一)》── 從這裡開始
 
喺上星期發佈嘅首張插畫,並且同故事的時間線上同步發生。
主角卓龍在開學前第一個星期參加了「學長訓練營」,認識了幾位4B班的同學,還有跟他一見如故的「女舞神」── Sonia。
到底卓龍呢個「犯眾憎」,喺失憶之後如何面對一班曾經排斥過佢嘅同學?佢又如何改變自己嘅命運?
如果對呢個故事有興趣嘅人,可到就近自己嘅書局與職員查詢有關《DSE幻想校園(一)》這部實體作品。
唔係想賣乖子,係因為作者本人都唔知書店會將本書被人放咗係邊。
最大嘅貼士係「青年讀物」個度,唔會係流行小說。
講講呢張畫,反映出呢個作品喺香港既係主流,又係非主流嘅獨立輕小說作品,似乎係跟住市場方向創作,但又無滿足市場需求,係我作為「興趣」與「夢想」之間,處於兩者中浮沉。
呢個狀態係我從日劇「四重奏」中學懂的,一邊在「For Sale」,一邊繼續以大宅為根,四處作演奏表演。
明既就明,唔明嘅就用小小時間分享一下我自己嘅睇法。
「三流的演奏者有志向的話,只能淪為四流」
日劇《四重奏》中因為別俯個細佬關係,俾機會佢哋到演奏廳扮演出嘅負責人,佢見到四位主角勉強演出後失望而回的背影時,他對身邊的助手說出造句話(大概意思)。
我從來唔覺得自己係文字上有特別嘅優秀地方,因為我唔係文學出身,中文寫作亦只有中學程度,其後努力去做好「劇本」嘅工作,希望將自己鍾意嘅故事帶俾大家,將訊息傳開去。
但就因為咁,令我好明白到,無能力嘅人,一直向夢想走,換嚟只會係咁差嘅評價。
「興趣」與「夢想」嘅抉擇。就係呢一班人,由開始已經知道音樂係唔可以搵食,但仍然要堅持去走佢哋嘅路,結果又會係點?
咪就係好似黃子華棟篤笑咁,自己攪一次演出,去搏一搏呢個世界嘅認同。
但必須要強調一點,呢個做法唔係叫「圓夢」,「圓夢」只係一種將自己夢想完結嘅方法,係Closed File,係昇華咗嘅放棄狀態。
而《四重奏》最後嘅一場演奏,目的係想製造一個機會,比自己夢想繼續走落去。
係呢一部份其實我感覺好深,因為我最近出版個人小說,好多人都為我高興,「圓夢」好開心。
其實我真心好多謝大家,不過我唔想咁就完結咗我嘅寫作人生,
我嘅夢想,就好似《四重奏》嘅大宅咁,一直「For Sale」,但同時間,一日未有人買走,我一日都仲想繼續等機會去唔同地方演奏。
呢個就係我覺得《四重奏》啟發咗我點去說明自己嘅狀態。
我好明白… …
一個藝術工作家,係唔會理會人哋點睇;
一個專業製作者,係只會介意老闆點睇;
一個業餘創作人,係只會考慮自己點睇;(我介定是一班只為興趣、不求回報的類型,無貶意)
咁我三者都唔係嘅時候,自然係唔知會有咩人會睇,更加唔知道點去令人去睇,
如果只係專注做好自己就得,前人一定行出條康莊大道俾我參考喇,
就係因為個世界唔係咁,所以先無路可行之嘛。
於是「For Sale」、準備放棄都好,我都會掙扎落去,找尋一個演奏嘅機會。
為什麼會看到廣告
28會員
296內容數
三年來,網上寫故事的一個記錄,為第四年的開始作反思及小結。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
Checklist for selecting media player and CMS It’s a vast industry; for each of the devices, pricing, functions, software/hardware spec all vary a lot.
avatar
JW
2021-07-29
For what reason is 95% of individuals get morFor what reason is 95% of individuals get more fit? Not restless, not ravenous, don't battle, it is the way to win!  The STEPHAN J. Guyenet is brough
Thumbnail
avatar
自由的風
2021-07-24
For what reason is the weight reduction fruitFor what reason is the weight reduction fruitless? Incidentally "it" is causing an apparition in the body, so weight reduction companions get up right
Thumbnail
avatar
自由的風
2021-07-23
forsage BUSD見證分享forsageBUSD實在太多成果見證了,每天都有,我直接放相簿吧 了解更多 http://forsage2.rich4u.net/
Thumbnail
avatar
forsageBUSD
2021-06-27
什麼是forsage BUSD什麼是Forsage BUSD 什麼是Forsage BUSD 這個不算是投資,是建立在區塊鏈上的一種去中心互助商業模式。 1.他是一個全球互助眾籌捐贈的平台~媒介是透過BUSD, BUSD等同於美金,因爲不管是日幣人民幣還是新臺幣,都沒有辦法有效率的在全世界快速流通。選用BUSD是因爲他可以無國界
Thumbnail
avatar
forsageBUSD
2021-06-27
FOR HIRE!近日在協助招募新血,使用了不同於傳統的那幾大平台,也是頗多感觸。
Thumbnail
avatar
Jerome
2021-06-12
Marriage For All Japan「讓所有人都能結婚」日本LGBT同性伴侶正式提告本月 14號,日本各地共有 13對LGBT同性伴侶,分別在東京(6對)、大阪(3對)、北海道(3對)和名古屋(1對),以國家拒絕同性婚姻已違反《憲法》保障的婚姻自由、法律之下人人平等為由,正式向日本政府提起損害賠償訴訟。
Thumbnail
avatar
張郁婕(CHANG, Yu-Chieh)
2019-02-08