February 24

閱讀時間約 2 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
What is right for one soul may not be right for another. That is why it is important that you seek your own inner direction and act on it without trying to follow in anyone else’s footsteps. You have free choice, for I have given all human beings free will. You are not like a puppet that cannot move without having the strings pulled. You can seek and find what is right for you, and then it is up to you what you do about it .You only find real peace of heart and mind when you follow what you know is right for you , so seek and go on seeking until you have found your specific way and then follow it. It may mean having to stand on your own and do something strange in the eyes of others, but be not daunted. Do whatever it is because you know within that it is right for you and that only the very best will come out of it.
  對一個靈魂而言正確的,對另一個靈魂來說不一定就是對的。這就是為什麼我尋求內在的引導並將之付諸實踐,不去嘗試跟隨他人的足跡,如此重要。我有自由的選擇,因上天給予了所有人類自由的意志。我不是一個沒有拉線就無法動彈的木偶。我可以尋求並且找到對我而言正確的是什麼,然後對它做些什麼就取決於我了。
  當我跟隨對我而言正確的時,我只會找到心靈與意念真正的平靜。所以,去尋求吧,不斷地尋求,直到我找到了我那特定的方式,然後就跟隨它。它可能意味著,我必須得靠自己站立,並且做一些在他人眼中很奇怪的事情,但不要因此膽怯。無論去做的是什麼,因我在內在知道它對我而言是正確的,那麼就只會產生最好的結果。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!