February 28

閱讀時間約 2 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Let go and let yourself in habit that kingdom which is come but is waiting to be recognized and claimed by more and more souls. You pray that My Kingdom come, My will be done on earth; now cease praying for it and claim it. Prayers without faith are empty. You must learn to pray believing with all your heart, mind and soul, so that your prayers, whatever they are, are very real and concrete, and you know without any doubt that they are being answered. Limit nothing. There is no limitation in My kingdom all things are possible. Learn to live beyond yourself and your very human limitations. Live in the realms of the Spirit where you can do all things in Me. I strengthen and uphold you, so know that I AM with you always. How can it be otherwise, for I AM within you?
  放手並讓我自己習慣,王國已經到來,它只是在等待被越來越多的靈魂意識到和聲明。我祈禱上天的王國的來臨,願上天的旨意行在地上;現在停止禱告它,而是聲明它。沒有信念的禱告是空洞的。我必須學習帶著全心全意、乃至整個靈魂的相信去祈禱,這樣我的禱告,無論它們是什麼,都是非常真實有形的,並且我沒有任何懷疑地知道,它們被回答了。
  不去限制任何事。在上天的王國是沒有限制的,一切皆有可能。學習以超越我自己,和我那屬於人類的限制,而活。活在靈性的領域中,我可以與上天一同做所有的事。上天給我力量與支持,所以我知道上天一直與我同在。它怎麼會是另一種情況呢,因我中有上天。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!