編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(伍拾)

2021/01/19閱讀時間約 9 分鐘
你哋同最親密嘅人之間,係點樣互相稱呼對方㗎?撇開黃子華嘅「BB、豬豬」笑話,我相信,每一對情侶之間,都有佢哋最個人、最私密嘅稱呼。
我同 Chloe 嘅情緣始自一句「蠢蛋」。最初係佢叫我蠢蛋,然後我禮尚往來,叫返佢做蠢蛋。「 바보 」(Papo)一詞喺韓文嘅應用係好廣泛嘅,既可以係情侶之間嘅暱稱,亦可以係開拖之前嘅最後對話;視乎你點用,同用咩語氣講。
「蠢蛋」以外,我哋仲發展咗好多名花出嚟。但係無論我哋將對方嘅花名,改到天花龍鳳都好,喺我哋心目中,真真正正嘅甜蜜回憶、我哋真真正正互相承認嘅稱呼,都係「蠢蛋」。
그래서 넌 내 사랑 바보고.

復活節假期前夕,大韓航空 KE603 往香港航班。
「百厭公主,」我遞份入境表俾 Chloe。「填咗份入境表啦,有冇筆?」
「係百濟公主呀蠢蛋,」Chloe 接過入境表,拎筆出嚟填。「點解公主入境都要填表喎?」
「咁你百濟俾人亡咗國嘛,」唔知點解,我開始學識陪佢癲。「到你第時復國咪唔使填表,仲有紅地氈同儀仗隊歡迎你𠻹呀。」
「咁好啦。」佢低頭填表;有時我懷疑,究竟佢係真黐定假傻。
喺韓國,復活節係冇公眾假期嘅,但我學校係基督教學校,所以有一個星期學校假。Chloe 原本都係冇假期,但係呢條女為咗「溫仔」,死度爛度,俾佢度到一個星期假。
於是我哋決定嚟個一星期香港、上海之旅。
同日下午,港島區某住宅。
「Ms Kim, have some tea, make yourself at home.」講英文嘅係我阿媽,眼金金咁掃瞄緊 Chloe。
「Thank you.」Chloe 仲拘謹過戴安娜第一次見英女皇。
「阿哥,你女朋友做 model 㗎?高過法國妹姐姐成呎嘅?」係我個妹 Gwyneth,佢喺我耳邊講。「你受咗咩刺激呀?俾啲泡菜辣親呀?轉晒口味嘅?你唔係鍾意啲細細粒嘅咩?下次會唔會帶個男朋友返嚟㗎?」
「關你咩事喎八妹;你自己咪又係咁高!」我推開佢。係,舍妹都成五呎八:家族遺傳。
「你哋坐吓先,我去睇吓啲曲奇焗好未。」阿媽起身入廚房。「阿仔你招呼吓金小姐啦。」
焗曲奇俾我啲女人食,係我老母嘅傳統。Erica、Colette、而家到 Chloe 都冇變。
「蠢蛋,」Chloe 同我耳語。「點解你冇同我講過,你媽媽係外國人嚟嘅?」失禮,我阿媽係正宗加泰羅尼亞人;我鍾意溝鬼妹/外族嘅習慣,應該係老豆嘅遺傳。
「一時醒唔起囉。」我都唔知點答佢。
「唔怪得之你咁大眼啦,大眼蠢蛋。」Chloe 繼續。「但係,點解你其他嘢一啲都唔似你媽媽嘅?」
「我識揀嚟似囉。」係㗎,除咗對眼,我似足晒佢兩個最醜樣嘅嘢;睇你哋仲敢唔敢亂生仔。
其實,我唔係專登帶 Chloe 嚟見家長;佢呢幾日都會住喺我屋企。去香港旅行,冇必要住酒店啫,我屋企又唔係冇地方,留返啲錢嚟飲飲食食買嘢仲好啦;Chloe 都贊成我嘅諗法。
但係呢次我哋第一次出國,我睇得出,Chloe 對出國好似好緊張,我甚至覺得,佢對離開韓國,即使係去玩,都有啲焦慮;可能喺我屋企落腳,真係俾咗啲壓力佢。
今日,除咗曲奇之外,我老母晚飯仲整咗九大簋,魚蝦蟹龍蝦乜都齊;我諗我老母係香港最叻煮中菜嘅鬼婆。
可能係時間耐咗習慣咗,亦都可能係飲咗少少酒(佢見到我阿媽煮餸支孖蒸,百厭話要攞嚟試,我阿媽又陪佢癲,一人飲咗一杯仔),Chloe 到晚飯嗰陣,已經冇咁拘謹,仲同我阿媽一齊飲 Sangria。
咁都好,唔好第一次上我屋企就嚇親佢。

另外一日,時代廣場 Tower record。
「여명 !」Chloe 望住一堆黎明( Yeo Myeong / 여명 )嘅 CD,興奮大叫。「多過韓國好多呀!」
「咁你買多幾隻返去聽啦。」我提議,佢好開心咁點頭。
「傻妹,」我輕輕攬住佢。「其實你喺咪唔慣喺我屋企住呀?」
「唔係呀,」佢笑一笑。「你屋企人咁錫我,點會唔慣。不過我係咁,每次出國玩,我都會有啲緊張,唔係好習慣離開韓國嘅感覺;放心啦,我冇事㗎!」
既然係咁,我諗我都唔需要太擔心佢嘅。
我哋買咗總共五隻黎明 CD;黎明當年係韓國最紅嘅香港明星,我最佩服佢嘅,係佢個口流利嘅韓文。我睇過佢上韓國嘅綜藝節目,一口地道嘅韓文,幾乎零瑕疵;真係抵佢紅。
Shopping 完,我帶咗 Chloe 去糖街食新釗記,等佢試吓地道茶餐廳嘅味道。
「嘩!」Chloe 食咗一啖牛肉炒麵,嘩一聲嘩咗出嚟。「好味呀!點解可以整到咁好味嘅?原來有汁都可以脆㗎!」
「Ms Kimchi,我驚你再係咁食落去,會唔捨得走。」不過,我都好 enjoy 睇住佢食嘢。
「係 Ms Kim;」佢個口好唔得閒,一邊食一邊講一邊啜緊杯凍鴛鴦。「日日有得咁食,唔走都冇問題喎!」
「西班牙蠢蛋呀,」佢終於食完碟麵。「你媽媽同妹妹鍾唔鍾意我買俾佢哋啲手信呀?」
「鍾意,」正官庄高麗參、紫水晶、土特產、仲有咁多 Laneige 美容護膚品,你咁樣行伯母政策,梗係鍾意啦。「放心喎,佢一定俾佢個仔娶你。」
「你就想呀,」佢有啲面紅。「百濟公主唔係你話娶就娶㗎!要比武招親,仲要過好多關先得㗎!」
「哦,咁算啦,我去娶新羅公主同高麗公主囉,佢哋都係韓妹、都好靚女,但冇你呢個蠢蛋公主咁麻煩。」
「죽을래 !」Chloe 嬌嗔。「哥哥呀,我仲想食你講嗰啲蛋撻同菠蘿油呀。」
點解咁瘦嘅人可以咁擦得嘅?睇怕呢次都食多十磅八磅返韓國咯。

同日夜晚,我間房。
Chloe 去咗沖涼,好彩我間睡房係套房,免尷尬;不過如果唔係套房,我都唔會招呼佢返嚟住。
我喺度檢視緊今日 shopping 嘅收穫;Chloe 沖完涼出嚟,行埋嚟我前面、輕輕將我推咗落床、騎咗上我身上、然後除咗佢件 tee。
「咸濕公主殿下,」喺人哋屋企擒人哋個仔,你都好狼吓喎。「我兩老就係隔離房咋喎,你唔驚咩?」
「我唔理,」佢掹開個髮夾、揚散啲頭髮、俯身喺我耳邊講。「我一定要喺你間房同你造愛……」
唉,插旗行為。

離港前一日,上午時份,半山區某中學附屬小學。
下雨天總掛念從前
球場上那可愛片段
「Alan 呢個係你嚟㗎?肥嘟嘟好可愛呀!」Chloe 星星眼,一邊望住音樂室牆上某張合照,一邊同我講。「我仲以為你只係學過吓小提琴,原來係管弦樂團成員嚟㗎!」
「唔……其實唔係好可愛㗎咋!佢好百厭㗎!」Ms Wong 露出一個惡作劇神色,眼尾睄住我咁同 Chloe 講。「我當年都俾佢恰呀!」
Ms Wong 係我小學五六年級嘅英文老師;當年新入嚟教,俾我哋班頑童耍到陀陀擰。十幾年後,搖身一變;而家係小學主任(即係校長)喇。更加估唔到嘅係,十幾年後,佢個頑皮學生,會同佢做咗「行家」,教英文。唉,冤孽......
不過復活節假都要開工,睇嚟校長其實都唔係好好做。
「放心啦校長,」Chloe 一本正經,成個家長咁款。「我會好好管教佢㗎喇!」
「咁好啦!」Ms Wong 仍然成個頑童咁,唔怪得之老師俾人叫做孩子王。「我交返你男朋友俾你好好管教喇!Alan 你帶 Chloe 去參觀吓啦,我唔阻你哋喇!有時間再返嚟香港,記得嚟探我喎!」
Ms Wong 走咗之後,我帶 Chloe 落咗操場。
「西班牙蠢蛋、小提琴蠢蛋、結他蠢蛋;」Chloe 一邊「射 key」一邊同我傾偈。「你究竟仲有幾多個蠢蛋分身㗎?你會唔會就係申昌源?」
(按:申昌源係當年南韓嘅頭號通緝犯、現代洪吉童。)
「有個咁多才多藝嘅男朋友,係你嘅福氣。」我答佢。「咁你呢?有幾多個小美分身呀?公州小美、鋼琴小美、籃球小美;仲有冇?」
「仲有公主小美、靚女小美;冇喇。」射緊罰球位嘅佢答我。「其實我爸爸唔鍾意我玩鋼琴以外嘅嘢㗎,我有得打籃球,都係因為生得高,老師夾硬要我入校隊咋。入咗!嘻嘻!入埋球三分,蠢蛋哥哥就輸俾我喇!」
「你入到先講啦!」我睇佢打波睇得多,三分絕對係佢嘅弱項。
「你睇我表演啦!」Chloe 擺好姿勢、起手!大針!
「哈哈!小美蠢蛋,你大針呀!由頭射過!哈哈!有汽水飲喇!」
「唔玩 lu!走喇!嘻嘻!」佢拋低個波,向樓梯方向走咗去。
我都話咗,佢係輸咗波唔認數嘅人嚟啦!

香港之行最後一日,早上九點。
呢次香港之行,我帶 Chloe 去咗好多地方,都係我成長同平時會去嘅地方,反而旅遊區我哋就好少去,只係去咗行女人街同老廟。
「Chloe,」我阿媽買咗好多海味之類嘅嘢俾佢。「呢啲係我哋嘅海味,呢度有本英文嘅食譜,你可以返去試吓煮;如果唔係,攞嚟煲湯都好味㗎!Alan 佢識煲㗎喇。」阿媽指一指我。
「多謝 auntie!」Chloe 好有禮貌咁笑。「打攪咗你哋咁耐,真係唔好意思。」
「唔使咁客氣啦!」阿媽望一望我。「大家都自己人。」
「你呀,」阿媽轉過嚟同我講。「好日都唔返嚟香港一次,唔黐家!嗱,你上年嘅生日利是呀!袋好佢喇!」佢俾咗封利是我。
「Gracias mamá!」我錫咗佢面珠一啖。
「你哋幾點機呀?」阿媽問我。
「三點半。」
「仲有時間,你哋諗住去邊?」
「諗住落中環行吓。」
「你哋去行啦,」阿媽望一望鐘。「我十二點半左右喺太子大廈外邊接你哋,再車你哋出機場啦。」
阿媽講緊嘅機場,當然係啟德機場。如果你問我,最懷念香港啲乜?其中一樣,一定係喺啟德搭飛機,上機前去九龍城飲茶。
要是完全忘了姓氏
也沒有本身的名字
總記得神情和語氣
無字暗語
你也心中有知
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!