入鄉不會隨俗

2020/09/18閱讀時間約 1 分鐘
2020年9月13日
圖片取自網絡/杜汶澤 喱騷
農曆七月-鬼節,有一名中文大學助理教授叫李薇,相信是個內地人,在面書群組貼文,批評屋苑居民因七月鬼節,在路邊祭祀時,浪費食物,更取走食物,還叫印傭姐姐二度製作。
見你用得外籍傭人,都應該來港一段時間,不過睇黎,你呢位助教沒有融入香港文化。七月節,鬼門開,路邊祭祀呢個文化好深入民心,就連屋苑都會放置燒衣器皿,好讓大家方便使用。一般而言,七月節祭品是不會收走,因為除燒畀先人,還會燒畀遊魂野鬼,不想它們跟隨回家。雖然這樣很迷信,不過做得出就要做到底。
既然你執得啲祭品走,我只好當你係遊魂野鬼,點解唔見你講執埋四周圍啲散紙走呀,笨!呢十幾日你唔使去買餸架啦,你拾荒得架啦,我哋咪當做多件善事。一直以來,香港人對賑災都義不容辭,由其對住大陸。
我哋好多時去到外國地方,都唔知道該處習俗,有時會做出一啲事,得罪了人還不知道。阿爸教落,做錯要認,鬧要企定定。你要對著幹,說出:“我開心關你屁事”。咁一定有人幫你,升你格,做網絡紅人。呢個網絡世代,要紅好容易,放左上網,梗有知音人。如果唔係,我都唔會識到你,小薇姐。
為什麼會看到廣告
欣怡瀧
欣怡瀧
Better Dead Than Red. 用寫去發洩香港自由正收緊。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!