Yerin Baek 白藝潾 - Hate you 中英歌詞

2020/12/10閱讀時間約 6 分鐘
I hate watching you laughing
我討厭看著你
with all your crew
和你的人在那裡笑著
I decided to not to give a f___ now
我決定現在開始都不要關注這些
when you people talked shits
當你的人們在背後紛紛議論我時
and made fun of me
讓我成為笑柄
I was so helpless, couldn't do a thing
我很無助 無法做些什麼
when will someone ever say no to you,
f___ boi
跟你說不行的那些人
究竟什麼時候會出現
you think this is funny, don't you
你覺得這一且都很可笑對吧
there is someone, who can't eat or pray
有個人無法進食也無法祈禱
'cause of you
這全都是託你的福
I just can't deal with it
我真的不擅長處理這些事
I really hate you
我真的討厭你
but somehow,
但也許我能以某種方式
I could teach you some more
來教導你更多
you're making yourself go crazy
你不過是讓自己變得越瘋狂而已
whether you meant it or not
不論你是否是故意的
I really hate you
我真的討厭你
but somehow,
但也許我能以某種方式
I hope you know
希望你知道
that I'm the only one who truly cares
我是那唯一真心在意你
and gives a f___ about you
並關心你的人
I just can't deal with it
我真的不擅長處理這些事
I just can't deal with you
我真的無法應付你
I just can't deal with it
我真的不擅長處理這些事
I hate watching you lie to other people
我討厭你對人們撒謊
I decided not to give a f___ though
我決定別再去管那些了
but what you say is all full of shit
而你說的一切都是垃圾
even your best friends
即使是你最好的朋友
don't believe in you
也不相信你
when will someone ever
什麼時候會出現
speak the truth to you? f___ them,
那個對你講真話的人呢
you think I'm crazy, don't you?
你覺得我瘋了對吧
there are so many things you overlooked
你看看你忽略了多少
for what you've done
你犯下的錯誤
I really hate you
我真的討厭你
but somehow,
但也許我能以某種方式
I could teach you some more
來教導你更多
you're making yourself go crazy
你不過是讓自己變得越瘋狂而已
whether you meant it or not
不論你是否是故意的
I really hate you
我真的討厭你
but somehow,
但也許我能以某種方式
I hope you know
希望你知道
that I'm the only one who truly cares
我是那唯一真心在意你
and gives a f___ about you
並關心你的人
getting into someone's life is so easy
要進入一個人的生命中有多麼容易
but also hurting is so easy
但同時也容易被受傷害
so you never change
所以你從來不改變
or learn to be better
又或者學習如何變得更好
all losers come like a nightmare
那些失敗者像是噩夢般地找來
but I'm tougher and I'm wiser
但我更堅強也更聰明
I'm strong enough to get through you
我已足夠強大到可以擊潰你
'cause a person like me
因為想我這樣的人
writes better songs
after people like you
能透過像你這種人
而寫出更好的歌
I really hate you
我真的討厭你
but somehow,
但也許我能以某種方式
I could teach you some more
來教導你更多
you're making yourself go crazy
你不過是讓自己變得越瘋狂而已
whether you meant it or not
不論你是否是故意的
I really hate you
我真的討厭你
but somehow,
但也許我能以某種方式
I hope you know
希望你知道
that I'm the only one who truly cares
我是那唯一真心在意你
and gives a f___ about you
並關心你的人
I hope you know
希望你知道
that I'm the only one who truly cares
我是那唯一真心在意你
and gives a f___ about you
並關心你的人
飛翔的魚
飛翔的魚
我是天馬行空的魚,相信有天能脫離水中在空中飛翔,於是開啟了自己的異想世界,希望大家可以一起在這裡翱翔。我在這個世界創造了特別的雲朵:「小說雲朵」、「歌詞雲朵」、「電影雲朵」,看看你今天想降落在哪片雲朵?
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!