Yerin Baek 白藝潾 - I am not your ocean anymore

2020/12/10閱讀時間約 3 分鐘
I am not your ocean anymore 歌曲秒數 07:14
if you deserve it, you just have it
若這是你應得的 就拿去吧
enjoy what you really love
去享受你真心喜愛的
I really wish you well though
真心的願你能過得好
sometimes when I get high,
心情像微醺般飛揚時
I really miss you
我真的很想你
you always played the silly word
games with me
你總會和我玩充滿傻勁的文字遊戲
stay where you are
待在那
don't fall back down
絕對別退縮
I need you to shine like
我需要你散發光芒
there's still some hope in your world
就像你的世界仍保有著希望
but baby, don't remember the time
但寶貝 別遺忘
when we loved
這些我們相愛的時光
if you want to tell your version
你若想表達對我們故事的看法
of our story go ahead and tell ‘em
那就去告訴他們吧
sometimes when we get drunk,
有時當我們微醺
we used to forget everything
我們習慣將一切拋諸腦後
and run through the hallway
並穿越那走廊
stay where you are
待在那
don't fall back down
絕對別退縮
I need you to shine like
我需要你散發光芒
there's still some hope in your world
就像你的世界仍保有著希望
but baby, don't remember the time
但寶貝 別遺忘
when we loved
這些我們相愛的時光
stay where you are
待在那
don't fall back down
絕對別退縮
I beg you to shine like
我求你散發光芒
there's still some hope in your world
你的世界仍舊保有著希望
but baby, don't remember the time
但寶貝 別遺忘
when we loved
這些我們相愛的時光
don't remember the time when we loved
別遺忘這些我們相愛的時光
don't remember the time when we loved
別遺忘這些我們相愛的時光
飛翔的魚
飛翔的魚
我是天馬行空的魚,相信有天能脫離水中在空中飛翔,於是開啟了自己的異想世界,希望大家可以一起在這裡翱翔。我在這個世界創造了特別的雲朵:「小說雲朵」、「歌詞雲朵」、「電影雲朵」,看看你今天想降落在哪片雲朵?
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!