Yerin Baek 白藝潾 - Loner 中英歌詞

2020/12/11閱讀時間約 5 分鐘
Loner歌曲秒數 19:00
I'm afraid to hang out with your friends
我害怕和你的朋友一起玩
I think I'm such a weirdo,
我想我是如此古怪的人
I don't know how to play
我不知道該如何玩耍
it'd be filled with awkward breath
這將會充滿尷尬的氣息
you'll be disgusted or into me so bad,
你會討厭我要不就是深陷其中
I guess
我想

I'm hanging from the bar
that people made
我懸掛在人麼制定的規則中
I wasn't anyone's choice,
我不是任何人的選項
I was just born by myself
我只是自己出生的
so you can't blend in me
所以你不能融入我的世界
you can't be friends with me
你不能當我的朋友

I'm afraid of losing all of myself
我擔憂著會遺失自我
you have too much color
你色彩斑斕
I only wear black and grey
而我的世界只有黑與灰
your chemistry with your girls
你和那些女孩的化學反應
I'm the only different one
我是與眾不同的那個人
I think you know
我認為你知道這點
and you'll leave
而你會離開

I'm hanging from the bar
that people made
我懸掛在人麼制定的規則中
I wasn't anyone's choice,
我不是任何人的選項
I was just born by myself
我只是自己出生的
I'm hanging from the bar
that people made
我懸掛在人麼制定的規則中
I wasn't anyone's choice,
我不是任何人的選項
I was just born by myself
我只是自己出生的
so you can't blend in me
所以你不能融入我的世界
you can't be friends with me
你不能當我的朋友

maybe I was wrong
也許我錯了
maybe you were wrong
也許你錯了
about each other
關於彼此
maybe we are good together
也許我們很適合對方
maybe we are the same in many ways
也許我們是如此的相像
maybe we could be friends forever
也許我們能成為永恆的摯友

but I think I'm pretending
但我似乎佯裝成
to be something I'm not
不是我的那個人
just for some cool friends like you
只為了那些像你這樣很酷的朋友
so I think at the end I'd be apologizing
所以我認為最後我必須道歉
for something I haven't done,
為了那些我沒做過的事
saying

“sorry, I didn't want to be me either"
"對不起,我也不想這樣"
will you leave
你還會離開嗎
or stay ‘cause you'd feel guilty
又或是留下 因為你感到自責
this was wrong from the start
這從一開始就是個錯誤

I'm hanging from the bar
that people made
我懸掛在人麼制定的規則中
I wasn't anyone's choice,
我不是任何人的選項
I was just born by myself
我只是自己出生的
I'm hanging from the bar
that people made
我懸掛在人麼制定的規則中
I wasn't anyone's choice,
我不是任何人的選項
I was just born by myself
我只是自己出生的
so you can't blend in me
所以你不能融入我的世界
you can't be friends with me
你不能當我的朋友
飛翔的魚
飛翔的魚
我是天馬行空的魚,相信有天能脫離水中在空中飛翔,於是開啟了自己的異想世界,希望大家可以一起在這裡翱翔。我在這個世界創造了特別的雲朵:「小說雲朵」、「歌詞雲朵」、「電影雲朵」,看看你今天想降落在哪片雲朵?
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!