Yerin Baek 白藝潾 - You're so lonely now, so you

2020/12/10閱讀時間約 4 分鐘
You’re so lonely now, so you need me back by your side again歌曲秒數 03:34
wish I could stay awhile
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
you miss the young us
你想念年輕時的我們
like before, you're so naive
如同從前 你是這麼的純真

you never believed me and what I said
我從來都不相信我及任何我說的話
now you're saying I was so right then
然而現在你卻說那時的我是多麼的正確
you are so lonely now,
你現在是多麼的孤單
so you need me back by your side again
所以你希望我能再次回到你身邊

you never had me when I was dying
當我即將離去時 我不會讓你待在我身旁
you had much fun and lied again
你玩得很興奮也再次撒謊了
you're so lonely now,
你現在是多麼的孤單
so you need me back with you
所以你希望我能再次回到你身旁
baby
寶貝

wish I could stay awhile
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
I am so lonely now
我現在是多麼的孤單
but I can't go back by your side again
但我不能再次回到你身邊
baby
寶貝

wish I could stay awhile
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
you miss the young us
你想念年輕時的我們
like before, you're so naive
如同從前 你是這麼的純真

you never believed me and what I said
我從來都不相信我及任何我說的話
now you're saying I was so right then
然而現在你卻說那時的我是多麼的正確
you are so lonely now,
你現在是多麼的孤單
so you need me back by your side again
所以你希望我能再次回到你身邊

you never had me when I was dying
當我即將離去時 我不會讓你待在我身旁
you had much fun and lied again
你玩得很興奮也再次撒謊了
you're so lonely now,
你現在是多麼的孤單
so you need me back with you
所以你希望我能再次回到你身旁
baby
寶貝

wish I could stay awhile
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
I am so lonely now
我現在是多麼的孤單
but I can't go back by your side again
但我不能再次回到你身邊
baby
寶貝

wish I could stay awhile
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
I am so lonely now
我現在是多麼的孤單
but I can't go back by your side again
但我不能再次回到你身邊
baby
寶貝
飛翔的魚
飛翔的魚
我是天馬行空的魚,相信有天能脫離水中在空中飛翔,於是開啟了自己的異想世界,希望大家可以一起在這裡翱翔。我在這個世界創造了特別的雲朵:「小說雲朵」、「歌詞雲朵」、「電影雲朵」,看看你今天想降落在哪片雲朵?
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!