Yerin Baek 白藝潾 - Loveless 中英歌詞

2020/12/11閱讀時間約 3 分鐘
Loveless歌曲秒數 27:15
I still don't believe that you loved me once
我仍不相信你愛過我
I was quite deeply in love too
而我曾是多麼的深愛著
but we are so done now
但如今一切都結束了
I thought you were my ocean
我曾認為你是我的海洋
and the mountain
是高山
and the spring that I found at last
是我最終找到的春日
I thought I would have you for long
我以為我可以擁有你直到永遠
no way, you said you want me to be happy
不可能 你曾說想要我快樂
but you always left me alone
但你總是留下我獨自一人
so that I lean on you more like a baby
讓我像孩子般的更加依靠你

nowadays, when I think about you boy
如今當我想起妳時
it was so loveless
那是少之又少的關愛
it was all for yourself
全都是為了你自己
nowadays, I think I'm glad
現今我倒是很慶幸
that we're not together anymore any more
因為我們並不在一起了

I still think about the way
you made me feel
我仍在思考你讓我感覺
like the only one just for you
像是只為了你
also a lonely one for you
也變成孤身一人
was it true love? like you said?
什麼是真愛 像你說的那樣嗎
now I won't even care
現在我連那些都不在乎了
'cause now I found something,
因為現在我找到了那個
you never could give it to me
你絕對不會給我的東西

no way, you said you want me to be happy
不可能 你曾說想要我快樂
but you always left me alone
但你總是留下我獨自一人
so that I lean on you more like a baby
讓我像孩子般的更加依靠你

nowadays, when I think about you boy
如今當我想起妳時
it was so loveless
那是少之又少的關愛
it was all for yourself
全都是為了你自己
nowadays, I think I'm glad
現今我倒是很慶幸
that we're not together anymore any more
因為我們並不在一起了

no way, you said you want me to be happy
不可能 你曾說想要我快樂
but sorry, I wasn't darlin'
但抱歉 我並不幸福
'cause the love
因為我們的這份愛
we had was just all for yourself
全都只是為了你
飛翔的魚
飛翔的魚
我是天馬行空的魚,相信有天能脫離水中在空中飛翔,於是開啟了自己的異想世界,希望大家可以一起在這裡翱翔。我在這個世界創造了特別的雲朵:「小說雲朵」、「歌詞雲朵」、「電影雲朵」,看看你今天想降落在哪片雲朵?
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!