【劍擊場外的願望 奧運獎牌得主的「美國夢」】

2021/01/15閱讀時間約 1 分鐘
形象健康、規律訓練、為國爭光,係不少人對運動員嘅既有形象。不過,今時今日打得好識攞獎唔夠架,點先啱?原來運動員仲要識「發聲」!
世界古靈精怪,做運動員好難獨善其身,如果只係活喺自己個「運動Bubble」入面,就會被人稱為「離地」。作為一個出色嘅運動員,難免會影響到新一輩嘅運動員,除咗比賽場上要做得好,比賽以外都要做榜樣,美國嘅花劍手Race Imboden就係最佳例子。
美國今年因黑人被射殺而觸發多次反歧視示威,9月喺紐約有一場遊行,紀念黑人女子Breonna Taylor被殺半年,Race Imboden亦都有參與。追求公義,挺身而出,不只發聲,Race Imboden更希望以佢自己嘅身份改變世界,「如今世界上有好多唔同嘅聲音,每一把聲音都希望成為最響亮嘅一把,我唔希望咁樣,我希望以我嘅能力、聲音,為呢個世界帶來一點改變,但我明白唔容易做到。」
要發聲,其實唔難,只要喺IG或者FB打兩隻字出個Post,就係咁簡單。不過,對於「發聲」呢一件事,外界當然有唔同睇法,例如「做運動員就專心做運動員啦」、「唔好攞光環啦」等等,相信大家求其都講到一堆。
作為一名白人運動員,Race Imboden公開為種族歧視發聲,當然面對「抽水」等評語,Race依然堅決,繼續為自己認為啱嘅事而努力,「好多人唔相信我,覺得我扮晒嘢,我唔會理會呢啲說話,我會繼續堅持做我認為對的事,將平權呢個信息傳播出去。」
Race Imboden一直都敢於發聲,上年喺秘魯利馬舉行嘅泛太平洋運動會,Race Imboden個人收穫一金一銅,而當佢同隊友喺頒獎台最高一格領獎奏國歌時,佢選擇單膝倒地,為引起公眾對美國國內歧視及槍械管制等問題發聲,希望略盡綿力改變世界。
Gutgim
Gutgim
劍擊,鬥智鬥力,好似好難 劍擊,有劈有拮,其實唔難
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容