游學修摃上蕭若元

閱讀時間約 3 分鐘
是咁的。琴晚一路開住YOUTUBE做嘢一路睇美股,突然之間聽到游學修把聲「你話個機會率係等於零即係講緊你叫個年輕人去死,咁我唔明你每日喺度講咁多嘢嚟做咩。」聞到花生味CLICK嚟睇下咩事,先知原來游學修自己話佢入咗蕭生嘅CLUBHOUSE,然後聽到蕭生話香港電影已死。
根據游學修所講,蕭若元係覺得Youtube 片,年輕人自己用嚟打飛機就算,唔好諗住可以同以前嘅電視電影相比,佢亦斷言香港電影業都無可能返返去以前嘅輝煌,個機會率係等於零,因為香港再做唔到下一個周星馳下一個周潤發出嚟; 蕭若元話,周星馳周潤發呢啲嘅成功,係以前好多嘅嘢加起來嘅成果,唔係而家啲網片而家嘅制作可以製造出嚟嘅,等等。
而游學修覺得,即使香港可能真係唔會再拍得返好似八十年代嗰種,幾億成本、一隊幾千人CREW嘅大制作,無咗以前80年代木人巷嘅模式,亦都可能無另一個嘅周星馳周潤發,但你唔知會唔會有下一個天王巨星; 遊學修話,正因為時代不斷咁變緊,有網絡嘅出現,佢喺當中見到個機會同可能性喺度,而正因為上一代無能力去做去嘗試新嘅嘢,所以佢先攪試當真,嘗試令到香港嘅電影業可以延續落去。
我覺得蕭若元呢樣人嘅睇法,其實同我好耐之前講過嘅嗰啲「以前我哋一個人返三份工,靠自己捱過啲困難,而家啲後生仔唔捱得郁啲就自殺」好似。
嗰啲得利益者,不過就係幸運坐上了80年代英治時期香港經濟起飛嘅順風車,憑咩嘢企喺道德高地度指責年輕人? 香港係真係出唔返另一個周星馳另一個周潤發。但係我想問嘅係,邊個需要另一個周星馳周潤發嘅復制人? 而喺周星馳周潤發未出現之前,又係邊個喺度帶領緊個潮流?
19世紀初,粵劇還處於巔峰時期,任白、南海十三郎、唐滌生、帝女花、再世紅梅記、等等係真係皆知巷聞,結果去到70年代初,就因為經濟急速發展,市民的娛樂活動選擇愈來愈多、以及粵劇戲曲的劇本文字、動作與現實生活脫節等原因而日漸式微; 即使而家好多嘅人出嚟「保育」出嚟推廣粵劇文化都好,都改變唔到粵劇已經不再是流行文化嘅事實。
時代會變,王晶拍賭神賭聖嗰期,的確係創造咗歷史; 王百鳴拍家有禧事嗰期,的確係經典; 李力持拍周星馳<食神>、<喜劇之王>,無錯係神作。
但咁又點?
而家嘅王晶王百鳴,已經畀人話係 「炒冷飯」、「食老本」、「令人睇到尷尬癌發作」; 李力持呢? 佢而家已經係一個活脫脫嘅死廢老,唯一可以畀佢喺中国拎嚟呃飯食嘅,就係以前曾經拍出過食神、喜劇之王。年輕人對佢嘅印象,除咗佢係個支持香港警察打死年輕人嘅典型藍絲思維外,就只剩低佢喺FB 想買相機問價結果畀店主覆佢「唔賣畀你呀撚樣」、同埋盧覓雪告佢誹謗贏咗然後佢潛咗水。
呢啲喺80年代紅極一時、可能曾經被稱為「鬼才」嘅人,已經喺香港淪為江郎才盡、同時代脫節嘅奶共廢老。我哋仲需要佢哋嘅2.0版本嚟做咩?
要復刻返80年代嘅模式,就等於搵新人去「翻拍經典」。結果就係舊酒新瓶,永遠會有人覺得以前嘅更好; 既然如此,為什麼還需要去翻拍「毀經典」,而不是用新的元素去嘗試能不能拍出另一個經典?
時代不斷進步,我哋唔需要墨守成規行返以前嘅路,唔需要另一個周星馳周潤發; 正如樂壇,我哋都唔需要另一個梅艷芳另一個張國榮。
我們需要嘅係,由我哋嘅年輕人努力去製造的,另一個令香港人驕傲的超級巨星,去創造另一個屬於我們這一代人的傳奇。
而呢樣嘢,好似蕭若元呢啲被時代淘汰嘅老屎忽,係永遠都唔會明白嘅。
補返條片:
PS: 希望試當真繼續加油,都希望如果可以,就課金支持一下佢哋(同埋我??)
小妤
小妤
80後女寫手,恐人、社交障礙,喜歡文字、喜歡寫作、喜歡文字 2014年起以筆名「小妤」在包括輔仁媒體、熱血時報、Medium等平台開始寫關於政治、抗爭路線、影評及書評等的文章。 最近以筆名「文盲才女」在粵文雜誌<迴響>初試寫廣東話小說,作品分別登在第一及第三期。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!