做美容難 拒絕做美容更難

2021/10/11閱讀時間約 3 分鐘
女人錢真心唔難賺,岩岩朋友介紹一間幾平嘅美容院,原本上去打算只係想做普通嘅保濕treatment,結果幾個美容中心職員,做完療程後不停講優惠,就買了100格plan。哭,我發現自己每次都衰係唔同買plan方法上面。
Case1:
有次做facial,美容師一邊做,一邊話我皮膚有啲咩問題。到而家仲記得,佢話我皮膚好乾燥,色斑開始出嚟,而且問我以前係咪好肥,啲皮好容易拉起,應該之前有減過肥。但其實我體重一直維持穩定水平,聽到佢話我肥嘅時候有少少嬲,但係唔知點解佢批評嘅地方,唔多唔少都有啲講咗我自己嘅皮膚問題。最後就住皮膚乾燥呢一點,就唔小心碰左個荷包俾美容師。
嗰時聽到佢批評自己其實好唔開心,買完成個plan都唔開心,但可能年少無知,其實我到而家都唔知點解我當時會俾錢。
Case 2:
有次上美容院,做緊Facial嘅時候,個美容師好神秘感話,你塊面生咗粒疣,係過濾性病毒,要快啲清除,如果唔係就會經過淋巴去到其他地方,而佢哋美容院正正就係有呢個服務。嗰時我聽到有啲神奇,我就問喺塊面邊度。佢答我,買咗個服務我就話俾你聽。依家聽落去好似呃人,但嗰陣時我都真係有少少嚇親,都未聽過疣究竟係乜嘢嚟。但我心諗如果佢係病毒,我冇理由喺美容院度買服務,而唔去醫療中心,接受正式診治。所以今次我堅持唔買到佢哋服務。
然後我最後發現,佢講嘅有疣,係我當時眼蓋生左一粒小粒,但冇幾耐就好返啦。
Case 3
最嚴重就係有一次,試過真係俾人鎖埋門,喺房單打獨鬥,唔買療程唔開門俾我走。其實本身呢間美容院我都有用開,你覺得服務幾好,但做多幾次之後,就發現中招了。本身一入去嘅時候,美容師話幫我免費升級一個療程,可以體驗一下公司產品。我心諗免費升級梗係好啦,過程入邊佢不停講到呢個產品同我啲皮膚有幾咁適合。我都半信半疑,畢竟我同時有另一個facial療程係另一間美容中心,要另外再買一個,就太多啦。所以當時佢一直講,我都冇俾反應。結果去到最後,做完成個療程佢閂埋門,我鞋都未着,就問我覺得點,而家做緊呢個優惠bla bla bla… 好值得去試。我同佢講我冇諗住買,初初開始去佢都遊說方式,之後我堅持。佢就劃破面皮,話我唔買點解會試呢個升級療程。聽到呢句,我就莫名其妙….
最後,我哋糾纏左成個鐘,唔知係因為有下一個booking,定係收到通知,佢終於開門出去。臨走之前,佢仲要話當佢唔好彩遇到我。
Case 4:
優惠真係女人大敵,每次俾錢買療程,都係因為聽到有promotion優惠,每次都會但係同樣嘅錯誤。不論係做facial、修甲、假眼睫毛,聽到佢哋今個月做緊優惠,本身有啲心動,但都可以限制住。但當過咗幾日佢哋又講,優惠仲剩返幾多日嘅時候。就會覺得好心急,去到最後一日再通知時候,就慘了。
自己仲遇到好多喺美容院唔好嘅經歷,所以呢幾年我都只係會幫襯,用開嘅美容院。而我覺得有一間特別好嘅美容院係凱詩美容Pretty Beauty,佢係唯一間我冇被hard sell 過,一直保持住優質服務嘅美容院,而且買過佢哋唔同facial療程,的確係有唔同嘅功效,貨真價實!
    熊苑琪
    熊苑琪
    From Hong Kong🇭🇰 love food, lifestyle, health and beauty
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!