美容Hard sell 保命法則

2021/10/11閱讀時間約 2 分鐘
正所謂「行得夜路多,總會見鬼」,尋日聽到朋友比美容院焗住sell 成個鐘,要指明去消委會投訴先走到。企得硬可以同Hard sell講 「No」, 但我知有好多朋友迫於無奈,打開銀包買療程。明明服務態度唔好,想推都推不了,今次我決定一齊杜絕不良營銷的歪風,分享如何輕鬆簡單拒絕美容界Hard sell~
我都曾有被人Hard sell 經歷,特別係初出茅廬嘅時候,唔識點樣拒絕人,但遇多幾次就發現不停俾錢唔係辦法,唯有勇敢啲,訓練自己內心的強大💪🏻
  1. 不帶信用卡:如果自己是耳仔軟的人,很容易受他人影響。其中一個最有用的做法是,去美容院之前,放低信用卡係屋企。要知道療程最普通都會是千幾蚊,放低自己的電子支付方式,冇錢的話想買都買不了。
  2. 以不變應萬變:敵不動我不動,敵即使動,都要保持沉穩、不動。面對進取的美容師,做完療程一對一鎖喺房間,苦口婆心建議你購買相關療程。呢個時候,堅持說法「唔需要」、「無錢」、「趕時間」等等。畢竟美容師都係打份工,會有下一個booking,再唔係都會有放工時間,最多1個鐘堅持忍耐,都會心灰意冷。
  3. 投訴:Hard sell其實亦可以係不正當營銷手法之一。一間顧及公司形象嘅美容中心,不論公司大小,都不容許員工做出損害公司聲譽的事。有時員工的壓迫營銷手段,有機會是個人行為。因此當情緒已經忍無可忍,認為在無辦法溝通,可以同他詢問員工編號,提議會向公司反映情況。
  4. 選擇信譽良好的美容院:自己有去開幾間美容院,而且為長期顧客。當中過完因為療程非常有效,更加因為服務質素良好。而我自己幫襯最耐係凱詩美容 Pretty Beauty,每次入都好似見到朋友一樣,會真心詢問我嘅狀況,建議一啲適合我嘅護膚方法。
以上係我自己面對Hard sell的方法,拒絕不良營銷方法可以有好多種方法,但最重要係企硬,諗起月尾收到信用卡月結單時,明明自己唔需要療程,但付出左一畢數目,到時真心想哭。
    熊苑琪
    熊苑琪
    From Hong Kong🇭🇰 love food, lifestyle, health and beauty
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!