英國揸車去瑞士

2022/12/14閱讀時間約 4 分鐘
分享下由英國揸車去瑞士嘅自駕遊。我哋係由倫敦出發,目的地係蘇黎世,全程跟住Google map行。純粹計車程,行收費路段要用10個半鐘頭,途中只會踩入法國國境。如果選擇非收費路段,就需要12個鐘,除咗法國,仲會途經比利時、盧森堡同埋德國。我哋選擇唔係途中過夜,直接去蘇黎世,所以選擇收費路段,雖然話車程係10個半鐘頭,但係要預多3個鐘。一個鐘係Euro Tunnel要早一個鐘check in,第二個鐘係瑞士同英國時差,瑞士快一個鐘;第三個鐘係預中途入油、休息同埋行錯路。聰明嘅你即刻會知回程可以預少啲時間。
由英國揸開車去歐洲嘅朋友都知道,歐洲各國對車輛嘅設備都有些少差異。由於係第一次,以防萬一,我盡量攞個最大公因數,準備包括UK sticker(磁石貼帖係車尾)、三角警告牌、headlamp converter(膠貼貼喺大燈左下方,避免光線睜到對頭嘅左軚駕駛者)、反光衣(按人頭計)、急救箱、Swiss motorway vignette sticker (喺近瑞士嘅油站/7仔買,40瑞郎,貼喺大銀幕,無限次上高速公路,每年二月起計,下年一月尾到期,一年有效,都幾抵)。除咗呢啲硬件,仲有帶埋英國車牌、V5牌簿同埋車保文件。以上準備嘅嘢喺整個旅程都冇俾人查過,但務必要準備,以防萬一。其實我都準備得唔係好充分,例如我冇買入瑞士城市(特別係日內瓦)嘅廢氣排放五色Stick'AIR stickers,貼喺大銀幕。特別一提,入去法國城市都需要呢種stickers,而喺法國買嘅stickers適用於瑞士,倒轉就唔得。
講完準備,講下途中注意事項。法國同埋瑞士嘅motorway都好好行,定時會有油站同埋補給站,而且會好早提醒你。你只需要提前轉定歐羅同埋瑞郎落你張multi currency card度,係法國同埋瑞士入油買嘢都暢通無阻。我用嘅係英國嘅虛銀debit card,香港或其他國家嘅就唔太清楚。入油方面,我見大部份油站都係pay at pump,有啲直頭有便利店嘅收銀都閂咗門,入油完全自助。雖然定時會有油站,但奉勸油缸少過半缸就去入滿佢,因為俄烏戰爭令到汽油供應仲係有啲緊張。我試過油缸剩低一格先搵油站,但冇諗過前邊幾個油站都收咗檔(售罄),要四處張羅,好彩最後搵到一間排晒長龍嘅油站!有驚無險。另外,雖然歐洲各地好似都冇立法規定落雪揸車一定要有雪鏈,但喺出發前要檢查好四條呔,同埋建議唔好喺12月至2月去,一來上山嘅纜車大多喺11月尾停駛,冇乜雪山睇;二來各地路面情況充滿未知數。就好似我哋今次由北向南,由蘇黎世(停兩晚),去Interlaken(停三晚),再去日內瓦(停三晚)之後,最後一日晨早回程,去法國嗰程係要經過連綿山脊,吹住大風,仲要落住雪,同埋晨咁早黑擝擝。相信喺冬天途徑嗰度應該幾難搞。
過境方面,法國同瑞士之間係冇人查,掂行掂過。問得最詳細嘅只係喺Euro Tunnel出境英國時,職員問咗兩條問題:一,去邊度?答去瑞士。二,放假?答係。回程時問多兩條問題:一,去咗邊?答瑞士。二,去咗幾多日?答9日。三,你哋有親友喺瑞士?答冇。四,瑞士有冇雪?答山上有,城市冇。記得每一次攞翻本護照時check下佢有冇抌印。
選擇交通同埋價錢方面,可行嘅交通包括飛機、火車、巴士、同埋自駕。相信飛機可能好平,因為內陸機唔少廉價機票,而且又慳時間。火車出咗名貴,除非你預好早去訂。巴士應該係最平,但時間最長。自駕要預入油費、Euro Tunnel費、去程法國motorway收兩次toll,分別係24.2同埋3.8歐羅,回程貴啲,分別係24.2同埋34.8歐羅。邊種交通工具較平就視乎你有幾多人一齊去。自駕有一種相對嘅自由自在嘅感覺,代價係準備幾多嘢同埋費神揸車,但係如果你好似我咁,鍾意揸車就另作別論。
最後係有關瑞士評語。貴係眾所周知嘅,但貴得嚟又真係冇乜啱食同埋冇乜特色嘅嘢食。所以嚟瑞士都係主要睇雪山。論山景小屋,我覺得法國小村莊啲山景小屋比較靚,因為較有色彩、藝術感同埋配埋風車。瑞士,一世人總要嚟一次,但一次就夠。
3會員
79內容數
故仔嘅專題包括世界國地旅遊熱點同埋秘境,有小鎮同埋城市,重要係包括當中嘅小故事。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!