深圳拔智齒價錢?哩間牙科真系平靚正,值得推介

2023/06/19閱讀時間約 1 分鐘
深圳拔智齒收費真係平靚正,打橫生嘅智齒收費1500蚊,我推介深圳維港口腔。我自己大牙係打橫生嘅,係香港咨詢咗牙醫,佢哋話拔智齒要九千蚊,而且需要提前住院一日,星期六日預約滿咗,只能暫時預約星期一到星期五。因為時間同埋價錢實在太過於貴,最終我選擇咗去深圳維港口腔拔智慧齒,因為佢哋拔牙最貴就係2000蚊左右,而且可以預約星期六日。
佢哋嘅前台
內地掹智齒一樣係去到需要先影個ct先,然後牙醫根據牙片講解拔智齒嘅風險同埋拔智齒嘅價錢,同我掹智齒嘅高利民醫生佢同我講解咗我嘅智慧齒嘅情況,同埋報價係1500蚊,比起香港,平咗六倍,因為醫生睇上去年紀都大,講解專業,應該經驗比較豐富嘅,最終我選擇咗哩間牙科拔智慧齒。
嘅醫生介紹佢哋
拔智慧齒首先係需要打麻藥嘅,打麻藥之後大概需要幾分鐘起效果,然後醫生就會使用藍色嘅手術布遮住我嘅眼睛,露出一張嘴。然後拔智齒成個過程我哋都係冇咩感覺嘅,因為係微創同埋麻藥起效果,大概半個鐘,就掹完咗智齒。成個過程冇出現疼痛嘅感覺。
然後高利民醫生建議我咬棉布,防止出血,大概咬咗半個鐘,因為冇出血,醫生助理就通知我可以翻屋企同埋相關需要注意滴咩。醫生助理係一位溫柔有禮貌嘅姑娘,佢哋服務好細心。
哩一次去深圳維港口腔拔智齒,真係唔錯嘅體驗,推介哩一間,唔會亂咁收費同埋高利民主任手勢真係唔錯嘅。
香港本地龍
香港本地龍
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容