深圳種植牙邊間好?維港口腔廣東話牙醫集團種植牙六大優勢

閱讀時間約 2 分鐘

我推薦到深圳維港口腔種植牙,具體理由如下:

一、粵港碩博牙醫,廣東話牙醫接診:

維港口腔匯聚大量廣東省三甲公立醫院廣東話牙醫,其中包括廣東省人民醫院口腔科主任馬主任,華西醫科大學畢業嘅李東營主任及一眾知名內地985名校例如中山大學、武漢大學,蘭州大學,北京大學等知名學校畢業嘅主任專家。而且全程廣東話接診,溝通冇障礙,種植牙牙醫團隊資深。

二、老字號品牌,口碑牙科:

維港口腔是粵港澳大灣區知名連鎖廣東話牙醫集團,從2008年開始接診香港市民,至今已經穩定接診超過十五年。維港口腔是網上較早公佈價目表嘅牙科,引領行業回歸醫療本質,避免出現隱形消費等損害消費者利益嘅行為。長期係內地大眾點評、美團等第三方平台位居好評榜前列,成為粵港澳大灣區榜樣示範牙科。

三、口岸牙科,舒適方便睇牙:

維港口腔係深圳口岸附近,羅湖口岸,福田口岸附近都各有兩間,步行五到十分鐘左右,打的五分鐘左右,距離口岸非常近,顧客可以方便睇牙。而且引進先進舒適治療設備,微創唔痛,舒適種植牙。

維港口腔

維港口腔

四、消毒嚴格,設施齊全,標準診室:

維港口腔係深圳人民醫院消毒供應合作單位,消毒嚴格規範,是較早復工的首批牙科集團,疫情三年來,未出現任何一次員工顧客疫情感染嘅情況。維港口腔擁有標準嘅無菌三通道種植牙診室,為實現無菌操作奠定基礎,是深圳少數擁有無菌三通道診室嘅牙科連鎖,種植牙更安全衛生無菌。

五、微創精細,數位化精準種植牙:

維港口腔牙醫秉承微創種植牙理念,以李東營主任為例,佢係喺深圳最早一批開展微創種植牙嘅先驅,而且引進先進歐美設備,可以實現精細化微創數位化操作,精準種植牙,術中痛疼感低術後反應小恢復快。而且維港口腔長期承擔行業種植牙培訓的重任,為實現全行業微創種植牙,不斷做出努力。

六、誠信經營,長期穩定經營:

維港口腔保持初心,從不參與資本運作,回歸醫療本質,踏實服務好顧客,做好本分工作。從2008年開始,維港口腔開始接診香港市民,至今已經超過15年了,哩15年以來,我哋一直穩定經營,從未出現關門結業嘅情況,長期穩定經營,種植牙更有保障。

留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
【深圳種牙幾錢一顆】善貝口腔國際種牙節勁抵3980蚊【深圳種牙價錢】善貝口腔國際種牙節活動啟動 善貝口腔集採後,啟動深港國際口腔種牙節活動,目前韓國進口親水種植牙僅5980元(含進口種植體+基台+全瓷牙冠),考慮到香港人民看牙不容易,善貝口腔支持香港市民免費拍片檢查與方案設計,大家定奪好了再治療,覺得唔滿意都唔使另外畀錢。
avatar
深圳善貝口腔-牙科箍牙種植牙
2023-08-12
【深圳全口種植牙價目表】深圳善貝口腔——精專疑難半口全口種植牙【深圳全口種植牙價目表】深圳善貝口腔——精專疑難半口全口種植牙、all-on-4種植、all-on-6種植牙,即刻種牙即刻戴牙! 近期好多香港客戶同我哋善貝口腔咨詢【全口種植牙】【半口種植牙】【all-on-4】相關問題,所以今次就全部做一次解答! 首先大家需要明白,半口全口種植牙絕對係種植牙手
avatar
深圳善貝口腔-牙科箍牙種植牙
2023-07-30
【深圳種牙邊間好】信賴大眾口碑,揀善貝口腔就啱曬!今日好happy,退役軍人馬姐過來種牙,今年70歲牙齒保養仲幾好添!馬小姐之前喺部隊口腔科室做嘢,諗翻下都係我哋同行哦,今日種完之後一直誇宋醫生,誇到佢面紅紅哈哈,幾得意!上午宋醫生仲幫一位靚女(大概四十幾)種完咗6顆牙齒。所以年齡真唔係判斷牙齒情況的標準,主要都係要自己有意識去保養! 【深圳種牙邊
Thumbnail
avatar
深圳善貝口腔-牙科箍牙種植牙
2023-07-26
70歲靚姨全口種牙?深圳善貝口腔技術有冇咁犀利?缺牙時間耐咗,大家都知我哋牙槽骨會萎縮,當牙槽骨量低於8mm時,基本就唔可以直接種牙啦!所以大家脫牙之後,盡量及時去修復! 了解過修復方案嘅人都會知道種植牙係宜家好多牙醫推崇嘅,咁全口無牙,全口脫牙可以修復嗎?因為我哋善貝口腔係深圳專業口腔機構,所以可以話畀大家知,一般可以考慮種植牙結合半固定修
Thumbnail
avatar
深圳善貝口腔-牙科箍牙種植牙
2023-07-26
我需要辦理回港證才可以去深圳維修商用蒸焗爐回港證:暢通無阻的通行證,讓您輕鬆修復商用蒸焗爐 大家好,我是您的微信公眾號文章寫手。今天我要為大家介紹一款頂級商用廚房設備——蒸焗爐以及如何辦理回港證,讓您能夠輕鬆前往深圳修復您的蒸焗爐。讓我們一起來探索這個話題! 商用蒸焗爐在餐飲業中擔當着重要的角色,無論是烘焙、烹飪還是蒸煮,它都能發揮出極佳的
Thumbnail
avatar
出嫁蟲夫
2023-07-08
天生缺牙深圳種牙親水植體6580蚊 維港口腔種牙天生缺牙嘅我決定要去深圳種牙了,之前缺牙食嘢都冇咩問題嘅,就一直冇管佢,但系今年明顯觉得缺牙嗰邊块面好似凹入去好多,朋友也话块面唔對稱!後米我系網上問詢佐一家牙科醫生系點回事?醫生話最大原因嘅系長期缺牙導致嘅,然後畀佐我一D建議,比如種牙,箍牙同埋做假牙咩咩可以修復缺牙位置。答我嘅問題都系好詳細,冇
Thumbnail
avatar
纪小助
2023-06-23
深圳驚現想跳X的亞馬遜中國賣家,跨境電商圈大暴雷!中年電商男子心得: 中國大外宣的"穩中向好",聽聽就好,疫情三年打擊中國國內電商經濟,再加上國外訂單疲軟,許多企業紛紛轉向跨境電商,類似亞馬遜這類大型平台,但中國國內各地企業暴雷肯定是遲早的事,隨之而來的拖欠供應商款項、欠員工薪資、老闆跑路的情況已經多不勝舉。
Thumbnail
avatar
中年電商男子
2023-06-09
不打工的深圳人(中) | 週末戒外送廣東深圳·不點外送計畫>美食篇
Thumbnail
avatar
YoWorld小世界筆記
2023-04-23