孤獨(笑話)

2023/09/26閱讀時間約 1 分鐘

同事港女曉依用教訓的口吻說:「你那麼不獨立的!長那麼大還和母親一起住?!」

同事英仁坦白地說:「不是我不獨立,而是母親想和我一起住。難道要母親孤零零一個嗎?」

同事保良諷刺地說:「她是不會明白的!她是絕世孤獨精來的!她一年365日每時每刻每一分每一秒都是自己一個的!」如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


同事港女曉依用教訓既口吻講:「乜你咁唔獨立架!咁大個仲同阿媽一齊住?!」

同事英仁坦白咁講:「唔係我唔獨立,係阿媽想同我一齊住。唔通要阿媽孤零零一個咩?」

同事保良諷刺咁講:「佢係唔會明㗎!佢係絕世孤獨精嚟!佢一年365日每時每刻每一分每一秒都係自己一個既!」(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)

    4會員
    221內容數
    我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!