新加坡轉馬來西亞

閱讀時間約 1 分鐘



搵咗好多攻略,感覺講呢啲嘢嘅比較少,不如自己試下,喺Easybook App上提前買咗離住處較近嘅車站嘅票,(新加坡入境馬來西亞新山)

票上顯示嘅上車地點係Singapore, Outram Park MRT Station (SG to Johor direction) TS8 Opp Outram Pk Stn (06011)。

搵車站牌上寫06011嘅站,我哋最先到達嘅係歐南院MRT站嘅6出口位置,需要去到有06011站點嘅7出口,因為落住雨,我哋由MRT6出口落去,最後搵到7出口出嚟,出嚟後右手邊就係06011站。如圖4,站牌上亦顯示咗有我哋車票上嘅TS8巴士🚌

🚌到達Woodlands Checkpoint 下車帶埋所有行李,中國護照可以走自助通道

①掃描護照(我發現唔去掉護照保護套都得,機場工作人員當時要求我去掉)

②睇攝像頭影相,冇按指紋

③通過✅ 下直梯左手邊係TS巴士嘅停放點,俾工作人員睇一下票據就可以繼續上車,然後啱啱上車冇幾分鐘就到咗馬來西亞新山入境嘅地方

🚌新山入境 我哋15:20到達,大廳幾乎空無一人,大馬學生簽嘅我只需要比護照蓋章通過,同行嘅朋友俾咗護照同大馬旅遊簽,護照蓋章,冇咩喺機場畀上面寫返程機票時間。👋 通過之後仲要再安檢一下行李就可以出去啦~


raw-image
raw-image
raw-image
raw-image
raw-image



2會員
6內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!