Content creator

2023/12/31閱讀時間約 1 分鐘

IG 有好多content creator分享自己日常生活,食咩著咩然後自編自演小短劇,我真係好討厭呢啲reels。

如果係教人煮嘢食做運動,或者係一啲資訊性嘅嘢,我覺得ok。但係嗰啲喺鏡頭前面扭下擰下,show啲好個人嘅嘢,我好唔理解點解有啲人咁鍾意將自己嘅嘢放喺網上分享,係咪真係可以搵到好多錢?

然後個職業名先搞笑,叫content creator,即係內容創造者出嚟,但啲內容係一啲養份都冇嘅。

我真係太old school,可能content creator係日後主流嘅我的志願。


    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!