Benson Boone - Slow It Down【英文歌曲翻譯】

2024/03/22閱讀時間約 4 分鐘

[Verse 1]

I'd ever met you, but I wanted

當我還未見到你,但我已經想要

To invite you to the party

邀請你來參加派對

Then you walked in with those green eyes

看你帶著那雙綠色的眼睛走來

Never stolen by nobody

從未被任何人偷走

And they flicker to the future

閃爍著未來的期望

For a moment, I could picture

一瞬間,我能夠想像

Then you touch me, and I come back

當你碰觸我,讓我回到現實

And we're talking on the staircase

我們在樓梯上聊天

'Bout your big dreams on the big screens

談論著你想在大螢幕上的大夢想

Out of Georgia, now you're lonely in this city

離開了喬治亞,現在你在這個城市感到孤獨

Lyin' with me

和我躺在一起

And you're scared it's movin' quickly

你害怕它進展得太快

Oh, now you're crying, you're in pieces

哦,現在你在哭泣,心碎了

'Cause the only love you've ever known is Jesus

因為你唯一熟悉的愛是耶穌

I can feel it

我能感受到

Oh, I hate that I'm the reason that you're

哦,我討厭我是你心碎的原因


[Pre-Chorus]

In your head right now

此刻你在心中糾結

While your world is spinning out

當你的世界正在崩潰時


[Chorus]

So, slow it down

所以,慢下來

Take a moment now

現在稍作停留

We're too young to drown

我們太年輕不該深陷愛情

Deep in dirty waters

陷在泥濘中

Full of hopeless doubt

充滿絕望與疑惑

Let me pull you out

讓我拉你一把

Let me hold you now

並現在讓我擁抱你

Let me slow it down

當我放慢節奏


[Verse 2]

Ain't it funny how it changes

這變化多有趣啊

How the future rearranges?

未來如何重新安排?

I get nervous, oh I'm anxious

我會變得緊張,變得焦慮

Maybe loving you is dangerous

或許愛上你是危險的

I could lose you like the others

我可能會像其他人一樣失去你

Only girl that's never left me is my mother

唯一從未離開我的女性是我母親

Oh, I love her

哦,我愛她

And I know you'll probably hate it, but I'm

我知道你可能會討厭,但我現在


[Pre-Chorus]

In my head right now

在心中糾結


[Chorus]

So, slow it down

所以,慢下來

Take a moment now

現在稍作停留

We're too young to drown

我們太年輕不該深陷愛情

Deep in dirty waters

陷在泥濘中

Full of hopeless doubt

充滿絕望與疑惑

Let me pull you out

讓我拉你一把

Let me hold you now

現在讓我擁抱你

Let me— (Slow it down)

讓我(放慢節奏)


[Outro]

Slow it down

慢下來

When you're on the ground and you're crying (Slow it down)

當你倒在地上哭泣時(慢下來)

I'm trying (Slow it down)

我在努力(慢下來)

To slow it down

放慢節奏

When you're spinning round in your head

當你在腦中打轉時

Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh

噢-噢-噢,噢-噢

I'll help you slow it down

我會幫助你放慢節奏

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!